Nowy na giełdzie

vem / 2006-04-13 15:17
Chciałbym zacząć grać na giełdzie , grałem dawno temu i wyszedłem jakoś na
+80% z zainwestowanych pieniędzy których było mało i raczej traktowałem to
jako zabawę.

Co zrobić / robić aby być na bierząco z giełdą , a przede wszystkim rozumieć o
co w tym chodzi.Jestem totalnie zielony. Są święta i mam dużo czasu żeby to
ogarnąć - albo przynajmniej w jakimś stopniu.
Polecacie jakiś serwis ? może jakąś książkę ? Jak wy zaczynaliście przygodę z
giełdą i jak wam idzie.

Byłbym wdzięczny za odpowiedzi oraz sugestie dotyczące tego tematu.
Wyświetlaj:
Sword / 2006-05-25 09:56
wiosna zielona i ja jestem zielony!!!! - ale chyba trafiłem w najciekawszy okres?
jak zainwestować - dopadł mnie doradca Pekao - Pioneer - czy warto im powierzyć pieniądze?
Czekać kupować czy na razie tylko zrównoważony i jakieś z mniejszym ryzykiem a z FAkcji czekać?
A wiecie coś o FAkcji rynku chińskiego?
Może moje pytania wydają się śmieszne - ale nie wiem nić o inwestowaniu ...
MDM / 2006-05-15 19:02
Ja tez jestem nowy i zupelnie zielony, dopiero sie intersuje gielda od kiku dni. Ja narazie gram w wirtualu, dzisaj pierwszy i sie nie poszczescilo. Wiekszosc moich oszczednosci wplacam jutro na fundusze Arki i Skarbca a reszte che przeznaczyc na gielde. Gabrik a Ty od jakiej kwoty zaczynales ??
Konsultant Money.pl / 2006-04-19 14:54 / Specjalista Money.pl
Proponuję zapoznac się z wiadomościami i poradnikami w naszym serwisie finansowym oraz korzystac z forum Money.pl, gdzie znaleźć można wiele informacji oraz opisów doświadczeń inwestorów.
gabrik / 2006-04-14 12:25 / portfel / Wierny Forumowicz
www.bossa.pl sporo teorii po za tym www.gpw.com.pl no i najlepiej mieć konto z notowaniami online aby móc je śledzić.
Ja zaczynałem chyba we wrześniu i na razie całkiem nieżle oczywiście mam wpadki ale w ogólnym rozrachunku do przodu i mnóstwo nowych doświadczeń które mam nadzieję zaprocentują wzrostem mojego portfela ;-)