Odbicie na GPW

Money.pl / 2008-10-14 18:33
Komentarze do wiadomości: Odbicie na GPW .
Wyświetlaj:
ezebi / 83.10.142.* / 2008-10-14 21:42
teraz tylko kupować :)))) co sądzicie o Gant i prochnik?
manfred11 / 83.31.96.* / 2008-10-14 18:33
Nie jestem graczem giełdowym ani tym bardziej inwestorem. Kiedyś bardzo dawno miałem jednostki w funduszach, ale już od roku ich nie mam. Nie znam się na
analizach technicznych i fundamentalnych, WIBOR i LIBOR,
liniach oporu itp, ale w miarę śledzę wydarzenia i nic nie rozumiem. Panika i strach, od Tokio po Londyn, do Moskwy aż do New York spadki, banki oglaszają upadłość, recesja, mniejsze tempo wzrostu w Nienczech bija po oczach nagłówki gazet. Kryzys jak w latach trzydziestych, albo jeszcze większy. Kilka państw ogłasza pomoc bankom, bardziej na papierze niż w praktyce. I co ? Dzisaj wszyscy chą mi wmówić, że to już koniec kryzysu, że już tylko będzie lepiej. Co to za kryzys który trwał tydzień. Albo ktoś tydzień temu, albo dzisiaj naibija ludzi w butelkę. Może ktoś mi wytłumaczy ?
JX / 212.191.170.* / 2008-10-14 22:20
Jeśli interesuje Cię temat, podaję linki (celowo bez skrótów):
http://video.google.pl/videoplay?docid=-5297493939942932094
http://www.wykop.pl/link/94691/czy-przejecie-bankow-w-usa-to-powtorka-z-1907-roku-dlaczego
www.pogonowski.com
Wnioski musisz wyciągać sam.
kwl / 82.210.151.* / 2008-10-14 22:07
Kryzys w realnej gospodarce dopiero się zaczyna. Nikt nie wie, ile będzie trwał, ale to będą lata, a nie tygodnie.