Forum Forum finansoweBanki

Omyłkowe zamknięcie konta przez pracownika banku

Omyłkowe zamknięcie konta przez pracownika banku

maxx / 2009-09-06 23:39
Pewnego słonecznego dnia zadzwoniła do mnie Pani z banku i oznajmiła mi, że omyłkowo zamknęła moje konta osobiste, i że operacji tej nie da się cofnąć.
Fakt, że dużych środków tam nie było, a konto służyło mi przede wszystkim do wpłacania kasy w oddziale i przelewania na rachunek internetowy innego banku.

Pani zaproponowała mi, żebym otworzył ponownie rachunek. Przejrzałem ofertę i stwierdziłem, że dla nowych klientów jest ona mniej korzystna od tej którą miałem.
Moje pytanie dotyczy tego czy mogę się domagać otwarcia nowego rachunku na starych zasadach i jakie są moje prawa w takiej sytuacji?

Pozdrawiam
MjutMalyna / 2009-09-07 06:19
Mając wiedzę od pani z banku natychmiast zgłaszaj reklamację w formie pisemnej - inaczej nic nie wskórasz. Dodatkowe pytanie, czy rzeczywiście jest tobie to konto potrzebne... Jeśli tak, to atakuj - smaruj pismo i jazda do banku.
Napisz wyraźnie w piśmie, że konto ma zostać otwarte na dokładnie tych samych warunkach co było. Bank ma obowiązek odkręcić błąd swojego pracownika.

Najnowsze wpisy

Konto osobiste - najlepsza oferta: