Forum Forum inwestycyjneFundusze

Parasol- ing mnie oszukał!!!!!!!!!!!!!!!

Parasol- ing mnie oszukał!!!!!!!!!!!!!!!

justita85 / 83.238.20.* / 2008-10-10 12:05
Prawie dwa lata temu zdecydowałam się zainwestować pieniądze w fundusz parasol, tak wychwalany przez bank ING bank Śląski. w Sumie zainwestowałam 20 tys zł, Dzis z tych pieniedzy zostało mi 14tys!!!!!!!!!!!!! Były to oszczedności całego mojego życia i ta strata jest dla mnie ogromna. Nie wiem, czy teraz je wycofać te pieniadze, czy jeszcze jeszcze czakać z nadzieja na wzrost.. jestem wściekła!!!! Najgorsze jest jednak to, że gdzy stałam przy okienku bankowym inwestując te pieniądze, pytałam się bankiera, czy mogę coś stracić. On odpowiedział, że na pewno nic nie stacę z tych pieniędzy, które wpłaciłam, a staty moga dotyczyć jedynie odsetek, które zyskam. Czuję się oszukana. Nie znam się na przepisach dotyczacych inwestowania w fundusze, dlatego dokładnie wypyłam sie o to w banku. Szkoda, że nie nagrałam tej rozmowy, bo miałabym dowód jak postępuje się z klientami banków. Po prostu brak słów!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie wiem ,co teraz robić;(
Wyświetlaj:
moin12 / 2009-01-21 09:20
Wiele racji. I konkretny przypadek; Tabela Opłat Funduszy Inwestycyjnych ING z dn.7-08-2008. - pkt 1. opłata dystrybucyjna. - pkt 2. Opłata za konwersję wynosi 0% (opłata nie jest pobierana). - pkt3. Opłata za zamianę wynosi 0% (opłata nie jest pobierana). Prawda, że jednoznaczna definicja? Tak, ale nie stosowana od grudnia 2008 roku. Informuję i ostrzegam Wszystkich Posiadaczy Subfunduszy działających w ramach ING Parasol SFIO, że bez powiadomienia klientów o zmianach reguł, opłata za konwersję jest pobierana. W moim przypadku dwukrotnie. Do grudnia 2008 nigdy. Ponadto na merytoryczne uzasadnienie tego procederu oczekuję już bezskutecznie ponad dwa tygodnie. Proszę o opinię Doradców finansowych oraz innych Inwestorów szczególnie w Subf. ING Parasol SFIO. Jak Państwa zdaniem nazwać taki taki proceder i co robić dalej ? pozdrawiam