Forum Forum finansoweInne

Pekao chce poprawy wyników dzięki orientacji na klienta

Pekao chce poprawy wyników dzięki orientacji na klienta

nie-pracownik / .* / 2005-01-20 13:27
Wyświetlaj:
Były Klient / .* / 2005-01-24 14:30
W tym banku byłem przez siedem lat . Kiedy płaciłem ,dla banku byłem potrzebny,ale jak potrzebowałem pieniendzy to potraktowano mnie jak pierwszego z ulicy.Teraz jestem w BPH
zuch / .* / 2005-01-21 14:41
w tym roku po siedmiu latach przeniosłem swoje kredyty i większość operacji do innego banku (zostały mi tylko karty,ale to też niedługo).Oszczędzam na tym ok.800 PLN/mies. (byłem dość aktywnym klientem, tzm.VIP'em).Przy odejściu nie mieli mi kompletnie nic do zaproponowania.Zastanawiam się jeszcze,skąd u nich tak świetlane perspektywy (słyszę tylko, że wszyscy stamtąd odchodzą)
BENY / .* / 2005-01-21 13:33
witam ja niestety mam podobne wrażenie mam konto VIP czyli niby "dobry klient" :-) ale kredyt hipoteczny wziąłem w innym banku bo w tym było za dużo formalności wyższe oprocentowanie oraz inne
darek / .* / 2005-01-21 12:54
stara, beznadziejna kadra, archaiczne procedury, klient to petent... jak to zburzą i zbudują od nowa to może, może coś z tego będzie, szkoda...tydzień temu po prawie 10 latach zamknąłem u nich konto, bo nie mieli mi nic ciekawego do zaoferowania, historię rachunku mogłem sobie w buty wsadzić a jak byłem u nich zainteresowany jakimś produktem, to chcieli tyle zaświadczeń, że ręce opadają
Były Pekaowiec / .* / 2005-01-21 12:32
Po 3 latach oszczędzania w Kasie Mieszkaniowej, uzyskanie kredytu, w dodatku gwarantowanego przez Skarb Państwa, nie powinien być problemem. Tymczasem dla kwoty chyba małej - 20 000zł (dwadzieścia tysięcy złotych) przy kwocie zgromadzonej znacznie przewyższającej wartość kredytu, Pekao zażądało takich zabezpieczeń, zaświadczeń itp, że w moim przypadku jego zaciągnięcie okazało się niemożliwe. Chyba na tym polega orientacja na klienta. DUPĄ. Przepraszam wrażliwych. By, By banku. Dla ciebie jeden klient mniej to chyba lepiej.
nie-pracownik / .* / 2005-01-20 13:27
Niech nie robią draki z tą orientacją na klienta.Chyba,że chodzi o dezorientację,to sie mogę zgodzić.Z obsługą klienta jest coraz gorzej po tych wszystkich reorganizacjach.Jeden wielki bajzel, ale jak ma być inaczej kiedy obsady na obsłudze zredukowane o połowę.Jestem w tym banku od 15 lat,jeszcze za ery BDK przed fuzją i mam dobry przegląd sytuacji, dlatego nie mogę słuchać,że coś jest robione pod kątem klienta.Klient ma tylko płacić, coraz drożej i za byle co.W dodatku jakość obsługi coraz gorsza,dłużej,drożej,gorzej.Liczy się tylko zysk dla banku i w tym jest ten bank na pewno bardzo dobry,ale co z tego ma klient??? Czas na rozstanie z tym bankiem,ale takie życie.Po prostu inne są już dużo lepsze.
Dawid / .* / 2005-01-20 19:51
getin bank ma ciekawa oferte i nie jest drogi.Polecam,
aha2 / .* / 2005-01-21 09:21
Zgadzam sie z toba w calej rozciaglosci, tez jestem w PKO SA i - tez nadszedl czas, by sie rozstac. Klient nie moze przeciez wiecznie wspierac swoim portfelem takiego gnoju.

Najnowsze wpisy

Kredyty hipoteczne - najlepsza oferta: