Perspektywy i praca.

Alan P / 78.9.7.* / 2020-02-24 15:00
Cześć, jestem studentem 2 roku ZAOCZNEJ... ekonomii o spec. prawo w biznesie, studiuje na wydziale WPAiE A+ UWr.

Od początku grudnia 2019 roku pracuję w "pracy zgodnej z moim kierunkiem studiów" - pracuje w biurze, w dziale powiedzmy "finansowo-prawnym" natomiast nie robie tam jakiś specjalnych rzeczy które pomogłyby mi starać się po studiach o fajne stanowiska w finansach. Chciałbym się zapytać Państwa o poradę.
Ponieważ po studiach planuję iść na finanse i rachunkowość - analityka finansowa bądź spec. finanse publiczne i audyt.
To chciałbym się zapytać, czy studia zaoczne i praca w czasie studiów w różnych miejscach będzie lepsza niż studia dzienne? bo zastanawiam się aby nie iść w tym roku na dzienne finanse i po prostu troche te kariere.. heh, kariere... przedłużyć :) bo się boje ze zaoczne studia spowodują ze zostane bez pracy, nawet mając doświadczenie.