Pierwsze kroki

crazeworm / 2009-05-04 17:33
Witam.

Jestem studentem i dopiero zaczynam swoją przygodę z Giełdą, chciałbym zapytać się na co zwracać uwagę przy pierwszych inwestycjach. Na jakie wskaźniki patrzeć przy podejmowaniu pierwszych decyzji, tak aby dużo nie stracić :)
Wyświetlaj:
mlody.leszcz / 77.114.107.* / 2009-12-23 12:28
Przed ponad 10-cioma latami opuściłem giełdę i wróciłem 4 miesiące temu.
Postanowiłem zacząć od drobnej kwoty, żeby zobaczyć jak to się gra on-line.
Po pierwszym miesiącu z kwoty 5tys pln zarobiłem 1tys.
Hm omyślałem 20% miesięcznie - super to będzie ponad 200% rocznie więc dołożyłem kolejne 5 tys.
Z kwotą 10 tys kapitał i 1 tys dochod po drugim miesiącu straciłem to co zarobilem czyli byłem na zero.
Pragnę dodać, że kupowałem i sprzedawałem na d-tradingu.
W trzecim miesiącu dołożyłem kolejne 10tys czyli z kwotą 20 tys bawię się dalej.

Generalnie ile razy kupię to spada ile razy sprzedam po wzrostach wychodząc na zero to następnego dnia idzie do góry.
Postanowiłem pod koniec grudnia sprzedać wszystko w diabły i zamknąć rachunek.
Z zainwestowanej kwoty 20tys pln zostanie mi 19,5 tys.

Na giełdzie zarabiają: grubasy, TFI, banki i osoby mające dostęp do informacji.
Cała reszta jest do golenia.
Dzisiaj zarobiz jutro stacisz.
Tak więc ciesz się życiem chłopaku i jak chcesz zagrać w tm kasynie to lepiej odpuść.
Tu masz wybór czerwone albo zielone rien ne va plus
JaguarTrend Forex Team / 89.77.77.* / 2009-12-21 16:07
Na początku powinieneś poznać Profesjonalnych Traderów, poproś aby opowiedzieli Tobie swoją drogę i zastanów się czy chcesz przejść przez to samo. Jeżeli się zdecydujesz, to zrób drugi krok i poproś ich o przekazanie wiedzy.
Bez nauczyciela stracisz dużo czasu i pieniędzy, zanim dojdziesz do oczekiwanych rezultatów.
Gdzie spotkać Profesjonalnych Traderów? - chodź na szkolenia i seminaria poświęcone giełdzie, np. http://www.jaguartrend.pl/informacje/ tu masz info o darmowych szkoleniach organizowanych przez SARFT.

Pozdrawiam