1. Płatnik ma wpisać w PIT 11 kwoty faktycznie uwzględnione, naliczone, odprowadzone.
2 .To, że płatnik popełnił błędy to inna rzecz
3. Błędny PIT 11 czy jego w ogóle brak- nie zwalniają podatnika od terminowego i zgodnego z faktami lub najlepszą jego wiedzą- rozliczenia się z US.
4. Jeśli stosunek pracy trwał cały rok- rzeczywiście może Pani takie KUP wpisać i w PIT uwzględnić. Jeśli krócej- to KUP za liczbę miesięcy- po 111, 25 zł za każdy.
5. To egzotyczna sytuacja ze stratą ze stosunku pracy. Jeśli w dochodach za 2010 nie kompensuje się ona np. z najmu, z umów zlecenia to może być ona rozliczona w latach następnych- co do zasady maks. 5 latach i maks. 50 % straty w jednym roku. Podstawą jest tu art.9 ust. 3 ustawy o PIT.
Ale to pokrycie może odbyć się już tylko z tego samego źródlła- czyli ze stosunku pracy.
ustawa:
http://prawo.money.pl/akty-prawne/dziennik-ustaw/obwieszczenie;marszalka;sejmu;rzeczypospolitej;polskiej,dziennik,ustaw,2010,051,307.html