Forum Polityka, aktualnościGospodarka

PKP Intercity robi pierwsze duże zakupy w historii. Co czwarty pociąg ma być nowy

PKP Intercity robi pierwsze duże zakupy w historii. Co czwarty pociąg ma być nowy

Wyświetlaj:
maciar / 176.109.166.* / 2014-07-03 16:20
Tablety to wstęp na zamówienie oprogramowania, które będzie kosztowało wiele milionów, i zadziała z 10 lat, lepiej by kupili szczotki i ścierki do utrzymania porządku, bo na tabletach zanim się nauczą minie 10 lat.
[...]

### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###

michaloxx / 193.29.207.* / 2014-07-03 11:43
Bardzo się cieszę że kupują więcej elektroniki dla konduktorów. Szkoda tylko,że kupujący ze sobą nie rozmawiają. Dzięki temu konduktor ma już dziś po 2-3 różne urządzenia bo każde jest do czegoś innego, a będzie miał więcej. Skoro już ma wypełnioną nimi torbę i obwieszoną szyję to teraz proponuje jakieś gadżety na ręce i nogi , ewentualnie montowane na głowie.
romakkwasny / 81.190.238.* / 2014-07-03 11:12
POlski rząd d wielu lat wspiera zachód a niszczy POlską gospodarkę.
ron2000 / 79.185.213.* / 2014-07-03 10:11
Przedsiębiorcy tylko mogą pomarzyć o jakimś monopolu, choćby monopoliku, np. na kapsle do butelek, lub guziki...
A tu monopol na przewozy pasażerskie i potężna strata przez wiele lat.
To możliwe tylko w firmie państwowej! Wyjaśnienie może być tylko jedno: karygodne zarządzanie skutkujące gigantycznym marnotrawstwem i kradzieżami pracowników od najwyższego do najniższego szczebla.
Zastanawiam się, czy jak bym był właścicielem PKP kupowałbym tablety konduktorom, czy zamorskie pendolina ? Chociaż nie znam branży na pewno nie.
Waniek / 2014-07-03 11:18 / Bywalec forum
Politycy w firmie i wszystko jasne!!! Działania chociaż niby fachowców, ale z nadania politycznego to uzasadnianie najgłupszych wydatków firmy pod zamówienie sejmowe. (a jak nie to wylot dla takiego prezesa i teraz partia wiodąca chce udowodnić, że potrafi wydać 80 mld złotych prze najbliższe 5 lat) A to że wydatki pójdą na kolegów w rzeczywistości, a nie na poprawę wyżyłowanych do granic możliwości przetargów na naprawę torów, które w wielu przypadkach już nie powinny być użytkowane no cóż takie mamy państwo kolesi.
Miro z Florydy z kolesiami / 46.127.114.* / 2014-07-03 09:20
Sameu mowy sa niezbyt jasne, co potwierdza ten pan. W panstwie PO sa ciagle jakies przelomy, ktore do nieczego nie prowadza. Podobna sprawa jest terminal LNG. Sami politycy z tasm o tym mowili. Pewnie w PKP bylo podobnie. Lapowki, lapowki i lapowki!!!! Oraz powszechne balaganiarstwo i brak kompetencji. No i co drugie slowo ku ....a.
automatyk / 83.31.151.* / 2014-07-03 07:34
Niestety Prezes mija sie z prawda bo 293km/h tak ....ale...pociag jechal z wylaczonym systemem ERTMS zreszta po infrastrukturze wyposazonej w system ETCS L1 wiec ma to sie nijak do testow ETCS poziomu 2
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
taki sobie / 178.235.163.* / 2015-01-29 20:18
Firma PKP INTERCITY powinna zostac rozwiazana prezesi na zielona trawke. Warunki na jakich powolano w/w spolke zakrawa na kpine . Z chwila powolania spolki przydzielono jej wag po naprawach glownych, srednich, wag nowo wyprodukowane tak mozna dzialac,mija kilka lat nie ponosi sie nakladow na naprawy w tzw mczasie zaczyna zmieniac sie warunki dot biezacej eksploatacji.Kto w temacie wie o co chodzi.Pesa Bydgoszcz mogla dostarczyc tabor nie odbiegajacy od mozliwosci jakie obecnie prezentuje PINDZIOLINO,co wazne za mniejsza kase ,podatki i ine daniny zostalyby w kraju A TAK korzysc pozostaje za granica,
Zofia0220 / 31.61.131.* / 2014-07-03 09:16
Nie mija. Bo zgodnie z przepisami juz przy etcs1 mozna by jezdzic 250. Ertms2 nie jest do tego potrzebny.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
Waniek / 2014-07-03 10:00 / Bywalec forum
A nie przyszło do głowy, że taka zgodność w dół powoduje spore kłopoty pociągu ??? Oprogramowanie to nie bateria, którą można włączyć i wyłączyć. A na podstawie wielu czujników z zewnątrz pociągu jak i wewnątrz dostaje się informacje, na które jeżeli się odpowiednio nie zareaguje to pociąg nie ruszy!!! Albo ruszy ale z niską prędkością.
Waldi3210 / 88.199.43.* / 2014-07-03 12:19
Bull shit. Kazdy pociag majacy homologacje na ertms2 musi jezdzic tez z etcs1. Inaczej przy odcinkach tylko z etcs musialby zwalniac a przy obydwu systemach mozna bedzie jezdzic i 200 i 250 a nawet szybciej (kwestia infrastruktury).
Ferrari tez mozna jezdzic i po autostradach i po ekspresowkach czy po miescie.
Waniek / 2014-07-03 12:32 / Bywalec forum
Komentuj coś na czym się znasz a nie poważne rzeczy. Jeżeli nie jesteś w stanie pojąć że pociąg to nie samochód lub autobus tramwaj!
Kazdy pociag majacy homologacje na ertms2 musi jezdzic tez z etcs1.

I tu się właśnie pomyliłeś!!!
Waldi3210 / 88.199.43.* / 2014-07-03 13:10
Podaj jakakolwiek podstawe ze tak nie jest. Bo na tym to akurat sie znam. Ba, samo Pendo w polsce jezdzilo na etcs1. Ale i tak jestes zuch bo odrozniasz pociag od tramwaju.
Waniek / 2014-07-03 14:47 / Bywalec forum
Po prostu najpoważniejszym jest cena kompatybilności która jest wyższa a niżeli nowego systemu x 2.
Waniek / 2014-07-03 13:20 / Bywalec forum
Jeździło na etcs1 jak ślepe bez jakiego kol-wiek systemu jak dawniej na patrz maszynisty.

Najnowsze wpisy