Forum Polityka, aktualnościKraj

PKP muszą zapłacić 50 mln zł kary

PKP muszą zapłacić 50 mln zł kary

Money.pl / 2008-01-04 18:00
Komentarze do wiadomości: PKP muszą zapłacić 50 mln zł kary.
Wyświetlaj:
keype / 83.16.246.* / 2008-01-05 10:12
Powinni jeszcze nalozyc na nich kare za przewozy w swieta. kiedy to ludzie ledwo mieszcza sie w korytarzach nie mowiac juz o mozliwosci siedzenia. To jest jawna kpina z klientow, a przeciez nie jest ciezko dodac jeden lub dwa wagony kiedy jest natezony ruch przedswiateczny. Ktos powinien cos z tym zrobic bo sytuacja powtarza sie regularnie przed kazdymi wazniejszymi swietami.
PLK / 80.51.171.* / 2008-01-05 13:02
Pisze PKP CARGO tzn. przewozy towarowe , a nie pasażerskie , naucz się rozumieć to co czytasz. Pozdrawiam niedouczonego chińskiego uczonego.
mapi / 83.30.174.* / 2008-01-04 19:31
a od czego Pawlak J&S wiedziało jak załatwić, jest tylko jedno ale, PKP nie ma przełożenia na kremlu...
St. / 83.14.253.* / 2008-01-04 18:00
Nie mają na zapłatę 50 mln? Przecież dostali 990mln dotacji z naszych podatków?!
observator / 144.36.118.* / 2008-01-04 18:09
Tak, ale łatwiej jest wydać nie swich pieniędzy o 11 mln PLN więcej tytułem prolongaty a resztę zainwestować i czekać na zysk wtedy reszta nie będziej już tak uciążliwa, to tylko po 2 mln. wypłacane w każdej racie. Wszystko zgodnie z logika i hasłem "tanie państwo".
Oby tak dalej, nie ma znaczenia kto; rząd, spółki skarbu państwa, ministrowie, przecież każdy z nich chce zarobić, zostanie nam niebawem tylko program NATURA 2000 i zostaniemy tym co "zachód" przygotował już dawno dla naszego kraju - skansenem Europy z tanią ziemią na domki letniskowe dla euroemerytów i tanią siłą roboczą do ich obsługi.
PLK / 80.51.171.* / 2008-01-05 13:16
Akurat PKP CARGO jest jedną z nielicznych spółek na tzw. plusie netto. Zapłacenie całości kwoty 51 mln zł spowodowałoby rzeczywiście utratę płynności bo tyle wynosi mniej więcej ich roczny zysk. Oni nie dostają dotacji. Dostają je spółki pasażerskie i PKP PLK S.A. na remont torów, tak jak dotacje dostają drogi publiczne, ale im wg was dotacje się należą, kolejom po prostu nie. Jak brak jest argumentów wtedy wyciągacie różne brednie o inwestycjach, o tanim państwie itd. Stan PKP CARGO jest taki jaki jest stan państwa polskiego, wszyscy chcą korzystać wszędzie z czego się da, ale za nic nie chcą płacić. Słyszałem o nowej propozycji polityków zwiększenia do 50% zniżki na bilety studenckie - mam pytanie kto za to zapłaci budżet czy niedofinansowane koleje pasażerskie, bo ktoś przecież musi, a potem znajdą się na tym forum ludzie , którzy ogólnie będą wieszali psy na PKP, że brudno, że zimno, że z kibli śmierdzi, że pociągi się spóźniają.

Najnowsze wpisy