PLK
/ 80.51.171.* / 2008-01-05 13:16
Akurat PKP CARGO jest jedną z nielicznych spółek na tzw. plusie netto. Zapłacenie całości kwoty 51 mln zł spowodowałoby rzeczywiście utratę płynności bo tyle wynosi mniej więcej ich roczny zysk. Oni nie dostają dotacji. Dostają je spółki pasażerskie i PKP PLK S.A. na remont torów, tak jak dotacje dostają drogi publiczne, ale im wg was dotacje się należą, kolejom po prostu nie. Jak brak jest argumentów wtedy wyciągacie różne brednie o inwestycjach, o tanim państwie itd. Stan PKP CARGO jest taki jaki jest stan państwa polskiego, wszyscy chcą korzystać wszędzie z czego się da, ale za nic nie chcą płacić. Słyszałem o nowej propozycji polityków zwiększenia do 50% zniżki na bilety studenckie - mam pytanie kto za to zapłaci budżet czy niedofinansowane koleje pasażerskie, bo ktoś przecież musi, a potem znajdą się na tym forum ludzie , którzy ogólnie będą wieszali psy na PKP, że brudno, że zimno, że z kibli śmierdzi, że pociągi się spóźniają.