Forum Polityka, aktualnościGospodarka

PKP w liczbach. Tego nie wiesz o polskiej kolei

PKP w liczbach. Tego nie wiesz o polskiej kolei

skomentuj
Wyświetlaj:
piotr126 / 213.238.103.* / 2012-04-06 18:44
te tory nie są z przed wojny to prl kolej zmodernizował zelektryfikował zakupił wagony i lokomotywy a po 89 głąby i złodzieje dorwali się do władzy i polskę zdewastowali a głupi naród na to pozwolił jego własność rozkradziono budżet obrabowany i ogromny dług pozostała praca do śmierci za głodowe ochłapy
Bernard+ / 188.117.142.* / 2012-04-06 18:03
Moj dziadek przed 1939 rokiem mieszkał niedaleko dworca kolejowego gdy pociąg o 5:30 dojeżdżał do dworca lokomotywa gwizdała więc dziadek bez zegarka wiedział, że musi wyjść z domu do pracy na kopalnię. węgiel z kopalni wywoziły pociągi dzis cała ulica jest zablokowana kolejką cięzarówek oczekujących na załadunek weglem bo polskie koleje za przewóz 1 tony węgla z Śląska nad Bałtyk pobierają większą opłatę niż koleje amerykańskie za przewóz węgla z kopalń w górach Skalistych do New Yorku co jest odległością 7 razy większą niż odległość z Gliwic do Kołobrzegu
acomitam / 83.7.8.* / 2012-04-06 17:58
Oj tam, oj tam... W Wyborczej pisali, że teraz jest super. A jak nie wierzyć Redaktorowi?
heinrich88 / 88.156.15.* / 2012-04-06 15:55
Polacy powinni się cieszyć, że były rozbiory i przejeliśmy od Niemców część ziem. Żeby nie oni to nic by w tym kraju nie istniało. Niestety to co pozostało po dawnych czasach obecni złodzieje z PO, SLD i innych złodziejskich partii nie wyłączając PiS, rozkradli. Tylko rozliczenie ich, zamknięcie w więzieniach i konfiskata majątków może coś dać. No i należy wprowadzić ograniczenia na przyszłość, aby ta złodziejska i skorumpowana oligarchia znów nie powstała. Max jedna kadencja w parlamencie i zakaz łączenia funkcji w aparacie państwowym, szczególnie urzędu posła i ministra.
Observateur / 80.12.110.* / 2012-04-06 14:25
Wazne, ze sa super parki wodne, hipermarkety, galerie handlowe, salony smaochodowe, nocne kluby, salony mody itp, itd. Nowoczesna infrastruktura kolejowa i drogowa to kosztowny zbytek !
amator historyk / 83.6.106.* / 2012-04-06 12:59
Przyjdzie czas ze staniemy sie .............../ lepiej nie pisac / i w kosciulkach bedziemy spiewac ojczyzne wolna racz zwrocic nam Panie.../.
Ryś1 / 195.117.255.* / 2012-04-06 12:52
Lobby samochodowe nie pozwalało na remont trasy Kraków-Katowice, żeby ludzie nie jeżdzili koleją tylko samochodami.
miles89 / 2012-04-06 12:47
Wstrząsające liczby to te: kilka zdań na stronie (na jednej naliczyłem tylko 4), po to tylko żeby wcisnąć jak najwięcej reklam!
brak słów
FallOut / 83.10.138.* / 2012-04-06 11:54
PKP przejmie DB, na to się zanosi. Widzoąc po powolnym wchodzeniu niemieckich kolei na nasz rynek, to wcale bym się nie zdziwił, że za pare lat zamiast PKP na pociągach będzie widniał napis DB, a PO-Laczki dalej będą się kłócić i przepychać. Tym oto sposobem, zanim się zreflektujemy, Niemiec będzię jeździł po naszych szynach, i woził PO-Laczków, jak za dawnych lat 39-45, tyle, że w bardziej komfortowych warunkach.
I, któregoś pięknego słonecznego dnia na Wiejską dotrze info, że po Naszych torach jaździ tylko DB i wszyscy będą się drapać w głowę z grymasem lekkiej konsternacji, szukając jednocześnie odpowiedzi na pytanie jak do tego doszło?? To pytanie okaże się być trudniejszym, od trapiącego całą cywilizację pytania o : sens życia. Ktoś wpadnie na pomysł powołania komisji sejmowej. Komisja po paru latach dochodzenia, dalej nie będzie mogła znaleźć odpowiedzi na pytanie : kto dopóścił do sytuacji, że państwo Polskie już nie kontroluje własnych kolei.
NoCoz / 217.17.33.* / 2012-04-06 16:23
A ja czekam na DB i każdą konkurencję. Nie popieram partactwa - nawet w rodzinie.
~hikko / 77.65.27.* / 2012-06-29 09:05
w DB jest też burdel. mają więcej kasy, ale burdel też jest...
Kassax / 87.205.197.* / 2012-04-06 11:09
Autor pisze "wymienił cały zarząd". Nie wymienił, tylko dodał nowych i przetasował. Prezes została i jest obecnie wiceprezesem.
A Dyzma to znał się na "bankach zbożowych" / 195.117.255.* / 2012-04-06 10:50
Cieszę się, że politolog Nowak zajmujący się czymś o czym nie ma bladego pojecia wreszcie zatrudnił fachowcow, którzy jak to mówią "transport mają we krwi". A Dyzma to znał się na "bankach zbożowych"
i to by było na tyle / 83.5.242.* / 2012-04-06 11:38
A może trzeba by jeszcze oprócz badania krwi przeprowadzić badanie kału by mieć 100% pewności gdzie faktycznie "mają transport".
sdfa / 80.55.114.* / 2012-04-06 10:45
ahahahahhahahahahah


mój komentarz na temat zarządzania tak wspaniałym krajem
księgowy / 87.119.16.* / 2012-04-06 10:19
najbardziej wstrząsające jest to o czym zaPOmniał napisać autor artykułu, że nowy zarząd PKP w mniejszym składzie będzie PObierał większe wynagrodzenie niż stary. No i dostaną kontrakty menadżerskie co POzwoli na wypłątę wielkich premii ( ominięcie ustawy kominowej ).
Dump / 80.123.141.* / 2012-04-06 11:04
A jak inaczej chcesz zatrudnić dobrych ludzi - jak dla mnie to oni mogą zarabiać nawet 100tsy na miesiąc jak znajda sposób na rozwiązanie tych problemów
roti / 193.111.166.* / 2012-04-06 09:59
w latach 80 tych jeżdżąc na zawody sportowe do sopotu trasę warszawa - gdańsk poranny ekspres pokonywał w równe trzy godziny - teraz 6-7 godzin i o czym tu mówić...
zgry_wus / 94.75.74.* / 2012-04-06 17:52
Chciałeś SolidarNości to ją masz - dłuższy czas podróży umożliwi Tobie nawiązanie bliższych więzów z innymi podróżnymi.
Ja też jej chciałem i teraz często żałuję bo nie o taką SolidarNość chodziło.

Ostatnia katastrofa kolejowa pod Szczekocinami wydarzyła się na najbardziej nowoczesnym odcinku trakcji kolejowej w Polsce, który był zresztą niedawno modernizowany !!!!!
Przy okazji katastrofy można było się dowiedzieć, że wszystkie elektrowozy w Polsce pamiętają jeszcze czasy Edwarda Gierka.
Ale zato masz prawo wybierać do Sejmu i Senatu z pośród wielu kanap. Czym one się różnią między sobą ? W sumie drobnymi szczegółami. Wszystkie mają łapy jak proboszcz parafi skierowane do siebie, mniej lub bardziej lepkie palce a niektórymi steruje układ nerwowy, któremu najlepszy psychiatra już nie pomoże. Więc wybierasz między złym i jeszcze gorszym. No i będziesz miał możliwość pracy do śmierci. To, że śmierć Ciebie nie ominie to wiadomo już od chwili Twojego poczęcia. Ominie Ciebie za to emerytura.
Luk727 / 77.252.116.* / 2012-04-06 09:05
Co to znaczy że nie są w stanie przygotować dokumentacji to po kiego... te kasztany tam siedzą?? Powiedz człowieku normalnie uczciwie pracujący w jakiejś korporacji że nie jestes w stanie to zobaczysz, a tu siedzi bydło robi co chce!!!
BoboWro / 78.8.228.* / 2012-04-06 13:19
Ułożenie dokumentacji technicznej nie jest trudne, ale jest drogie. Średnio 1-2 mln złotych i taka dokumentacja jest ważna koło bodajże dwóch lat. Na kolei nie ma planów, nie ma czegoś takiego, że zarząd zakładu wie ile będzie miał kasy za rok, za dwa itp. Gdyby tak było, to można poświęcić jeden rok na planowanie i dokumentacje a w następnych wejść na tory. Teraz jednak szkoda 2 mln złotych na plan jak się nie wie czy w ogóle będą na nie środki. W PLK całą władzę pieniężna i rozdział środków jest w Warszawie i tylko tam.
Brutus00 / 2012-04-06 13:39
Tak naprawdę wielu rzeczy nie wiemy o naszej wspaniałekj Polskiej Kolei !!
esu / 78.8.157.* / 2012-04-06 10:43
Bo to są ludzie wsadzani po znajomości. Oni może by chcieli, ale nie potrafią bo nie są kompetentni. Całe życie włazili w tyłek swoim politycznym opiekunom i tylko to im wychodzi.
do początku nowsze
1 2
skomentuj

Najnowsze wpisy