Wrażliwy
/ 195.136.229.* / 2015-06-25 09:24
Skoro bank jest administratorem informacji i dopuścił do tego, aby wrażliwe dane osób prywatnych zostały upublicznione, a więc nie dochował należytej staranności to powinien za to zapłacić każdemu, kto padł ofiarą jego niedbalstwa. Banki nie pobłażają ludziom, dlaczego ludzie mają pobłażać bankom? Koszty społeczne np. kredytów frankowych są nieracjonalnie wysokie, więc myślę, że nie będzie niczym niewłaściwym fala pozwów przeciw temu bankowi o należne odszkodowania. Swoją drogą pamiętacie wyciek INFORMACJI BANKOWEJ na taką skalę? W mojej opinii zwyczajnie doszło do zaniedbania i nienależytego zabezpieczenia danych wrażliwych, którymi Plus Bank administrował. Jak był wyciek danych z CV z banku PEKAO to sąd zasądzał godziwe kwoty. I tak to powinno się odbyć, skoro “nic się nie stało, Polacy, nic się nie stało…”