Forum Forum pracyPraca za granicą - opinie

podatek za prace w Anglii za 2006

podatek za prace w Anglii za 2006

czystawyborowa / 2007-07-06 17:23
właśnie dostałem decyzję mojego US. nie muszę płacić podatku za 2006. nie muszę nawet przesyłać im certyfikatu rezydencji podatkowej. to miła niespodzianka bo pieniądze na podatek, z bólem, ale odłożyłem. mam w Polszcze dom i meldunek. W Anglii pracuję razem z żoną od 1,5 roku. moi znajomi, którzy siedzą cicho, bo się boją, że fiskus dobierze im się do ich pieniędzy teraz zaczynają trząść się ze strachu, bo poszła w narodzie fama, że USy zaczynają szukać kombinatorów. Moj US od początku wiedział, że wyjeżdżam. jakoś tak dobrze w życiu wychodzę gdy nie kombinuję.... :-) czy tylko ja jeden?
pozdrawiam
Wyświetlaj:
an162162 / 2008-02-18 23:27
Gratuluję wygranej z fiskusem!
jak udało Ci się przekonać ich, aby nie naliczyli Ci podatku za pracę w Anglii?
Wyjeżdżamy z mężem do Stanów na rok, a może znacznie dłużej. Mamy w Polsce jakiś majątek i jesteśmy tu zameldowani. Zastanawiam się wobec tego, czy udało by nam się nie zapłacić tutaj podatku...
Jak to zrobić? Proszę o radę...
i.w. / 81.101.139.* / 2007-12-09 19:00
do UK wyjechalam we wrzesniu 2006 nie informujac o tym zadnego z naszych polskich urzedow (prawde mowiac nawet nie pomyslalam, ze jaest taka koniecznosc) Pracuje tu legalnie i place podatki.Nie mam juz meldunku w Polsce(w zasadzie jest zawieszony) ale bylam zameldowana do lutego 2007. Czy w takiej sytuacji nasz ukochany US moze kiedys upomniec sie o podatek za ten okres?Nie zamierzam wracac do Polski ale kto wie... Bede wdzieczna za opinie, pozdrawiam.
siedzacy cicho / 149.254.192.* / 2007-08-30 19:14
nikt kto wyjechal do Anglii za chlebem, tam pracuje i placi podatki nie kombinuje, koles. To panstwo kombinuje jak tych ludzi okrasc i powiedziec im ze to zgodne z prawem. nazywanie Twoich znajomych kombinatorami jest po prosty sk.ur wy.synstwem Prawde mowia ze w Anglii z Polakami i Arabusami zadawac sie nie mozna.