Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Polacy pesymistycznie o rynku pracy

Polacy pesymistycznie o rynku pracy

skomentuj
Wyświetlaj:
Max / .* / 2004-08-23 02:14
Nie wiem o co chodzi, ale na rynku pracy panuje bardzo dobra sytuacja i z miesiaca na miesiac jest coraz lepsza. Ludziom sie nie chce pracowac za 1000 - 1400 zl. Sam slysze co rusz opinie, ze "nie pracuje, bo czekam na lepiej platne oferty pracy", albo "za 1000 zl to smieszne" lub "nie bede sprzedawca w sklepie, poczekam na bardziej interesujace oferty pracy". Ludzie o co tu chodzi. Praca jest bo sam mam 3 zrodla dochodu. Zyjemy w takich czasach, ze 2000zl nie daja za 4 godziny pracy dziennie. Trzeba sie troszeczke nameczyc.
Adam / .* / 2004-08-21 00:16
Zgadzam sie ryba psuje sie od glowy dlatego jest bardzo wazne zeby lapownictwo bylo bardzo karane tak bardzo ze nikomu nie bedzie sie oplacalo wziasc. A system jak system kapitalizm pieniadz nic wiecej sie nie liczy.
kamyk / .* / 2004-08-20 10:43
Odnoszę wrażenie, że merytoryczny poziom komentarzy ostatnio się obniżył.Może lepiej swoje frustracje wyładowywać na innym portalu? Z drugiej strony, wolność słowa....zwłaszcza anonimowego....
Kamil / .* / 2004-08-20 10:24
To winna naszego po***go panstwa, niech zniesie podatki na nowe i rozwijajace sie firmy,to polacy pozytywnie zaczna myslec.Absolwenci nie moga znalezc prace bo potrzebne jest doswadczenie a doswiadczenie mozna zdobyc tylko w pracy...paranoja.Jeszcze takie zarobki....nie wiem jak z tego mialbym utrzymac rodzine.Dlatego ja spadam z tego kraju.nara
Waldi / .* / 2004-08-20 10:23
tego juz nikt nie kontroluje,takiego burdelu nigdy nie bylo szkoda mi starych ludzi zasuwali 50 lat i zamiast godnie zyc umieraja powoli, zreszta inni tez maja przerabane, wywalic wszystkich z rzadu posadzic na 25 lat, a aferzystow i zlodzieji roztrzelac publicznie moze wtedy bedzie dobrze moze
ToMasz / .* / 2004-08-20 07:19
Dopóki złodziejom nie bedzie się obcinać rąk dopóty nic si nie zmieni. Każdy nowy przyjdzie i będzie kradł od nowa.
stan / .* / 2004-08-20 05:46
Polacy oceniają cały ten system a nie tylko rynek pracy jako dno,kompletne bagno.W tym systemie liczy się wyłącznie pieniądz a człowiek jest niczym.Wszyscy biznesmeni już dawno powinni siedzieć.Oszust na oszuście,bandyta na bandycie,złodziej na złodzieju.Taki właśnie jest ten system i takie są odczucia większości Polaków.
nie stan / .* / 2004-08-20 08:32
W Polsce mamy paranoiczną sytuację, gdzie administracja rządowa tkwi w głębokim komuniźmie a gospodarka dostosowała się do warunków rynkowych. A jaki mamy rynek? Otóż taki, że bez łapówki ani rusz. A skąd wziąć na łąpówki? Odpowiedz sobie na to sam. To co przytoczyłem to tylko fragment naszej rzeczywistości. Na koniec jedna uwaga. Ryba psuje się od głowy.
skomentuj

Najnowsze wpisy