Polski start-up pracuje nad nową generacją reklam w internecie
Money.pl
/ 2015-02-19 18:31
Iqarius Bielecki
/ 100.1.103.* / 2015-02-19 23:27
Dziennikarz promujący tę firmę w internecie myli pojęcia wprowadzając w błąd czytelnika.
Big Data to niestworzenie wielki zbiór danych nie do opanowania przez firmę o budżecie 800.000 złotych. Przy zatrudnieniu dziesięciu wysokowykwalifikowanych analityków jest to suma śmieszna. Jedyne realne rozwiązanie, z jakim możemy się zgodzić a przynoszące korzyści rozwojowe, powinno być bazowane na teorii antyindeksacji relatywnej rozpracowywanej w Projekcie IQ-arius.
Popieramy realizację tego polskiego pomysłu pomimo że algorytmy nowej technologii pozostają za mglistą zasłoną.
bynek1250
/ 217.99.11.* / 2015-02-19 18:31
No, kolejny program do szpiegowania. Poza tym jeśli dziś kupiłem opony do samochodu to co ile tygodni będę dostawał przypomnienie o kupnie nowych? A ten telewizor według szpiega to kiedy mam wymienić? Jeśli zakupy podobnych produktów robię w różnych sklepach to będę dostawał "reklamę" z każdego z n ich o określonym czasie? Dziś człowiek zmuszany jest do zachowań których nie chce i nie pomaga, że głośno protestuje.