Forum Forum inwestycyjneFundusze

porada dla początkującego

porada dla początkującego

piotr_galant / 2007-05-10 19:48
witam,

mam 19 lat dużo czytam ale nadal jestem dość zielony w temacie: giełdy, akcji, funduszy itd. Według mnie ważne jest żeby nie popełnić błędu na starcie tylko z powodu niewiedzy, dlatego postanowiłem poprosić was o radę. Czytam dużo artykułów w internecie dotyczących wyżej wymienionych tematów, ale wydaje mi się że nie tędy droga i pomyślałem że najlepiej będzie jak kupię jakąś książkę w której opisane będą podstawowe terminy, strategie działania, przydatne wskazówki itd. Chciałbym żebyście doradzili mi jaką książkę kupić, szukałem w internecie, wybór jest duży więc czułbym się usatysfakcjonowany jak ktoś udzielił by mi informacji którą mam wybrać.

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi:
Wyświetlaj:
JAcek F. / 87.105.228.* / 2007-06-09 12:32
Na początek gratulacje, że mimo młodego wieku zajmujesz się takim fajnym tematem. Mi tak wcześnie się nie udalo:) Do rzeczy. Wg mnie najlepsza ksiazka to "Zawód Inwestor Gieldowy" A. Elder'a. Wszystko przystępnie ale profesjonalnie. Polecam też "24 lekcje skutecznego inwestowania" Autor: William O'Neil. Przeczytałem wiele innych ale były tylko stratą mojego czasu. Te pozycje nauczą cię mechanizmów giełdowych. Jednak nie mniej ważne jest samo podejście do inwestowania i OSZCZĘDZANIA. Najważniejszą książką w moim życiu jest "Droga do finansowej wolności" Bodo Schafer'a. Naprawdę polecam. Najfajniejsze w niej jest to, że z czasem na własnej skórze doświadczam że wskazówki autora są naprawdę dobre:) Kiedyś oprawię ją w ramki i postawie na najwyższej półce mojej biblioteki:) Pozdrawiam. W razie czego pisz na maila.
TaS / 2007-06-09 14:05 / Tysiącznik na forum
a ja polecam na początek wybranie się na "Szkołę Giełdową" - sam zrobiłem to po około roku interesowania się rynkiem i jestem bardzo zadowolony. Spotkasz tam praktyków :)

jedyny problem to to, iz odbywa sie tylko w duzych miastach.

zapraszamd o Wrocławia :)