Forum Forum dla firmKsięgowość

potrącenie wynagrodzenia

potrącenie wynagrodzenia

netka22 / 78.30.114.* / 2011-01-28 21:16
Jestem nauczycielem w szkole pracuje mniej 20 osób Z wyjaśnień księgowej zrozumiałam tyle, że - (podczas pobytu na zwolneniu lekarskim) dostarczajac zwolnienia 21 dniowe rozliczała w miesiącu tylko jedno zwolnienie - naliczając moje wynagrodzenie (z góry, bo jestem nauczycielem) odliczała tylko jedno zwolnienie a za pozostałe dni wypłacala mi odpowiednią część pensji. I tak przez pół roku dopuki nie urodziłam zbierało się po kilka lub kilkanaście dni za które miałam podwójnie płacone, bo ZUS wypłacał mi chorobowe normalnie. A teraz tłumaczy, że nie może inaczej tylko potrącić mi całe wynagrodzenia żeby rozliczyć się z ZUS. Prosze o pomoc w zrozumieniu tej sytuacji. CZY ZAKŁAD PRACY MOŻE ZAJĄĆ CAŁE WYNAGRODZENIE NA POCZET TAKICH POTRĄCEŃ???
Wyświetlaj:
ddota4 / 2011-04-07 21:36
netka22 mam podobny problem jak będziesz jeszcze tu zaglądała to proszę skontaktuj się za mną chciałabym dowiedzieć się jak potoczyła się twoja sprawa ddota4@wp.pl
audi43 / 2011-01-30 17:33 / portfel / Bywalec forum
Szanowna Pani! Jak zrozumiałem zwolnienia lekarskie dotyczyły ciąży czyli 100% płatne.