Forum Forum inwestycyjneOpinie o spółkach

Potrzebne info o WIG20. PILNE !

Potrzebne info o WIG20. PILNE !

JoannaK. / 83.23.230.* / 2010-12-22 13:59
Witam,
jestem studentką finansów i rachunkowości.
W ramach zaliczenia mamy grać w grę internetową dla studentów, w której możemy kupować i sprzedawać akcje spółek wchodzących w skład WIG20.
Mamy na to miesiąc (do końca semestru akademickiego). Zaliczenie dostaną osoby, które znajdą się w pierwszych 200 osobach w rankingu (grających jest ponad 4000), a ci któzy się nie dostaną będą pisać egzamin.
Stwierdziłam, że warto spróbować, chociaż jestem "zielona" w sprawach giełdy.
W jakie spółki (z WIGu 20) warto zainwestować, aby zyskać jak najwięcej ?
Jakie spółki mają największą stopę zwrotu?
W co nie inwestować?
Chodzi mi tylko o spółki wchodzące w skłąd wig20.

Dodam że na stracie dostaliśmy po 100 000zł (wirtualnych).
Bardzo proszę o pomoc :)
Pozdrawiam,
Asia.
Wyświetlaj:
zarezerwowana / 87.105.244.* / 2011-01-03 21:57
1. Inwestuj w te, które pokażą dziwnie mały zysk na koniec 2010 i mają rok podatkowy grudzień - grudzień.
2. W produkcyjne.
3. Poczytaj "do tyłu" o zawartych umowach i terminach.
4. Czytaj gazety codzienne.
Dr Abik / 77.255.8.* / 2011-01-02 22:44
Całość w KGHM - miedź będzie rosła jak wszystkie surowce, ale tak naprawdę teraz będzie chodziło o srebro jako zabezpieczenie przed dewaluacją dolara.
amelian / 2010-12-22 19:42 / portfel / Tysiączniczka na forum
Asiu,

Zamiast szukać genialnych podpowiedzi do drogi na skróty radzę naucz się na egzamin jak najlepiej tylko potrafisz...:) a ta wiedza będzie procentować Ci przez całe życie...nie ma lepszej inwestycji jak w siebie :)))

Powodzenia
tenia09 / 83.26.69.* / 2010-12-27 17:36