Forum Forum dla firmKadry

Praca dla programistów. Koniec złotej ery?

Praca dla programistów. Koniec złotej ery?

Money.pl / 2017-10-22 14:39
Komentarze do wiadomości: Praca dla programistów. Koniec złotej ery?.
Wyświetlaj:
Karol36 / 83.6.252.* / 2017-10-22 16:19
Sam pracuję w branży w firmie OlimpWeb i wiem co mówię. Ostatnimi czasy musiało dojsć do naszego zespołu dwóch programistów bo nie nadążaliśmy ze zleceniami tyle ich było. A widziałem, że szef kręci nosem, bo długo musiał szukać dwóch dobrych. Oczywiście, bootcamp i kursy 3-6 miesięczne coś dają, no ale nie oszukujmy się, po nich nikt nie umie sam programować, jak już to jest code kiddy i tyle. Po 3-4 latach pracy w branży można mówić, że już się coś umie. Rynek jest olbrzymi, chociaż nie oszukujmy się, tak jak to napisano, 10 tyś. to nie tak od razu. Ja na ten moment mam 4,500 zł do ręki, z 7 letnim doświadczeniem. Miałem już rozmowę z szefem i na przyszły rok ma być podwyżka i spory bonus bo udało nam się przekroczyć znacząco planowaną ilość projektów w tym roku. W listopadzie, najprawdopodobniej już przekroczymy maksymalnie zakładaną ilość projektów w bonusach, a więc jeszcze 2 miesiące będziemy mieli na pobicie rekordu :)
P.dev / 31.182.177.* / 2017-10-22 17:15
Hehe, czyli zmotywował was do wytężonej roboty, a zarabiasz grosze... ;) Widzę, że ta firma to typowa agencja i to... w Warszawie, więc po 7 latach pracy powinieneś zarabić MINIMUM 2x tyle ;) Ja w Łodzi mam 8 netto na b2b po 3 latach pracy i już pora zmieniać firmę i szukać coś finansowo o poziom wyżej ;)
Karol36 / 83.6.252.* / 2017-10-22 18:09