Forum Forum podatkoweInne

praca za granicą - student (rozliczenia)

praca za granicą - student (rozliczenia)

lukash996 / 2017-06-12 22:03
Cześć wszystkim. Jestem studentem i w okresie wakacji wybieram się do pracy za granicę, najprawdopodobniej do Niemiec. Prosiłbym o pomoc, bo nie wiem jak wygląda później rozliczenie z polskim Urzędem Skarbowym. Student musi rozliczać się z uzyskanego dochodu za granicą? Czy istnieje taki typ umowy, który nie wymagałby rozliczenia w Polsce? Zależy mi na tym, ponieważ w kolejnym roku będę starać się o stypendium socjalne, a uzyskując dochód za granicą nie wiem czy musiałbym sie z niego rozliczyć i podawać go w dochodach.. Jeśli będę musiał podać kwotę pieniedzy zarobioną za granicą, to nici z stypendium socjalnego, a jako członek rodziny, dochód ten wliczałby się również w dochód mojej rodziny i tym samym mama nie uzyskiwałaby rodzinnego oraz 500+ na jednego z młodszych braci..
Wyświetlaj:
EEDEK / 91.123.191.* / 2018-11-09 11:40
Na pewno bardzo pomocne przy rozliczeniu podatku online będzie zgromadzenie wszystkich możliwych dokumentów, rachunków, wyciągów bankowych i tak dalej. Jeśli już ma się wszystkie te papiery to potem idzie z górki. Ja polecam stronę http://rozliczenia-online.com tutaj jest wszystko wyjaśnione czarno na biały, nie można się pogubić imo.
Zuzza232 / 212.129.9.* / 2018-06-01 10:46
Nie wiedzieć czemu, większość biur rachunkowych ma kłopot z rozliczaniem zarobków zagranicznych, a jak do tego dochodzą odliczenia to już podwójnie ciężka sprawa. Najlepiej popytać w Tax Care oni mają doświadczenie w tej kwestii
lukash996 / 2017-06-12 22:45
W zasadzie to problem ten dotyczy wszystkich kwestii, które wypisałeś.. Wszystkie są tak samo ważne. Po prostu chciałbym, żeby dochód przeze mnie osiągnięty nie był wliczany w dochód mojej rodziny, aby nie zabrano świadczeń rodzinnych oraz żebym tego dochodu nie musiał uwzględniać w dokumentach do stypendium socjalnego.. Tylko pytanie czy tak się da..