w sierpniu zakupilem kurtke w sklepie i tydzien potem juz ja reklamowalem z powodu puszczenia szwow na zamku. Zamek wymienili i po 2 tyg znow sytuacja sie pojawila. Zglaszalem w sklepie ze to wada fabryczna kurtki bo w normalnym uzytkowaniu kurtki w tak malym czasie nie da sie spowodowac takich uszkodzen. Uszkodzenie powstawalo jak sie schylalem i napinal sie material i puszczal w szwie. W sklepie Pani powiedziala mi ze w takim razie majac kurtke na sobie nie powinienem sie schylac Oo. Przyjela reklamacje i skierowala ja do producenta. Producent nie przyja reklamacji, tlumaczac ze kurtka jest zle uzytkowana. Jak odzyskac kurtke (nowa) badz pieniadze? Domyslalm sie ze musze sie skontaktowac z urzedem ochrony konsumenta i przez nich zalatwiac ?
najprosciej zabrac rzeczoznawce z urzedu i zglosic sprawe do urzedu ochrony konsumentow w celu pomocy w rozwiazaniu tego problemy, ja tak reklamowalem buty i fakt ze po pol roku ale jednak udalio mi sie otrzymac dobre super buty
udaj sie koniecznie do rzecznika praw konsumenta, jesli nie byles sam w stanie zalatwic tej sprawy to napewno On ci pomoze, bo po to jest stworzony ten urzad