Forum Forum prawneCywilne

problem z reklamacją w firmie ACER.

problem z reklamacją w firmie ACER.

ivy_ / 2008-01-19 15:06
14.01.2006 kupiłam w sklepie VOBIS komputer typu laptop formy Acer. Ponieważ zaczęła mi pękać obudowa, 02.01.2008 zaniosłam laptopa do serwisu VOBISa. Serwisant poinformowała mnie, że Acer załatwia takie sprawy w ramach gwarancji. W dniu 17.01.2008 zadzwonił do mnie pracownik serwisu z informacją iż naprawa kosztować będzie ok 500 zł . Ponadto firma Acer stwierdziła 2 inne usterki, które wg Acera powstały w transporcie. VOBIS nie ponosi za to odpowiedzialności, ponieważ komputer dostarczyłam bez oryginalnego opakowania. Pracownik serwisu w VOBISie zapewnia że zapakował tak aby nie powstały uszkodzenia.
Proszę o informację w jaki sposób mogę rozwiązać ten problem. Czy umieszczona u dołu druku reklamacyjnego informacja że VOBIS nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe podczas transportu w przypadku braku oryginalnego opakowania jest zgodna z prawem ? Dodam tylko, że pracownik nie mówił nic o opakowaniu i skutkach w przypadku jego braku.
Jak mogę dochodzić swoich praw ?
W ciągu 7dni od dn. 17.01.2007 mam poinformować VOBIS co zdecydowałam (czy zgadzam się na odpłatną naprawę, czy mają odesłać mi laptopa - 110 zł koszty transportu, czy mają go złomować)
Wyświetlaj:
Karadi3 / 217.11.134.* / 2022-03-15 13:30
Wysłałem laptopa do http://alfahurt.pl/jakich-napraw-w-laptopie-nie-obejmuje-gwarancja/ błyskawicznie naprawili.
Adrian Poczes / 77.254.36.* / 2020-12-03 12:12
Oddaj sprzęt do http://knsaper.pl/fachowy-serwis-z-bloni/ poradzą sobie z problemem.
Igor Wetak / 178.37.232.* / 2020-05-22 15:26
Może nie każdą usterkę uznają http://www.spade.pl/gdzie-znalezc-serwis-laptopow/ oddałem do nich laptopa zrobili wszystko jak powinno być.
Młody Rentier / 2008-01-21 01:00 / Bywalec forum
Vobis odpowiada na podstawie ustawy o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej i to tam moze pan zaniesz komputer i oni musza w ciagu 14 tygodni ustosunkowac sie do pana żądania.
Nie ma obowiazku dostarczenia w oryginalnym opakowaniu takie zastrzezenie przez vobis jest niewazne.
Od momentu w ktorym oddal pan komputer w vobisie do reklamacji to on ponosi pelna odpowiedzialnosc na przyjeta rzecz.
Proszę zaniesc do nich pismo ze żada pan naprawy, ze nei bedzie pan ponosil zadnych kosztow transportu , naprawy czy jakich tam sobei vobis zyczy, a jezeli komputer nadaje sie do zlomowania to moze pan zadac nowego.
Niech pan im napisze ze jezeli nie uwzglednia pana reklamacji to wniesie pan pozew przeciw vobisowi. Vobis jest na przegranje pozycji wiec to tylko kwestia czasu kiedy wszytsko zrobia po pana mysli.
co prawda mozna bylo to inaczej troche rozegrac na poczatku co by skrocilo czas zalatwiania.
W sprawie inny kwesti zwiazanych z odpowiedzialnoscia sprzedawcy i kupujacego niech pan poczyta moje inne wypowiedzi w sprawch reklamacji bo juz nei mam sil tego po raz 10 pisac.
a i nch pan sprawdzi kwestie dotrzymanai terminow przez vobis
v_krak / 87.206.236.* / 2008-08-31 19:54
ludzie po to dostajecie te lapki w pudłach orginalnych zeby w razie czego oddac do serwisu w nich ale wy nie słuchacie jak sie do was mówi i potem ma cie pretensje zastanówcie sie
viking15 / 83.12.205.* / 2008-07-24 16:56
Problem z naprawą ACER'a
Mam podobny problem co firma Vobis. Wysłałem laptopa w ramach gwarancji w nieoryginalnym opakowaniu. Po kilku dniach otrzymałem zdjęcia mojego niewłaściwego zapakowania sprzętu. Folia, w którą zapakowałem laptopa leżała obok, karton pouszkadzany.
Otrzymałem wycenę na 370zł za naprawę sprzętu łącznie z zaślepką na DVD, którą zgłaszałem w ramach gwarancji. Cały czas jestem informowany, że źle zapakowałem sprzęt. Na informację, że na zdjęciach nie jest moje pakowanie to i tak źle zapakowałem sprzęt. A to wszystko - tak się dowiedziałem na infolinii - w trosce o klienta.
lokata / 2008-09-09 12:40
Też mam problem z firmą ACER, sprzedają złom zamiast sprzętu a później jeszcze człowiek musi sobie nerwy szargać przez nich!!!!!!!!!!
www.ailor.eu / 83.22.53.* / 2008-09-09 18:37
norma jak sie kupuje od chinczykow
magam / 78.88.4.* / 2012-03-30 08:34
witam ,ja nie miałam zadnego problemu z reklamacją acer laptopa,firma kurierska przyjechała do domu ,wzieła mój laptop izawiozła do Czech (tam maja główne centrum naprawy )wymienili co trzeba ,umocowali przycisk bo odstawał ,nasmarowali i informowali na bierząco smsami ,co sie dzieje z laptopem ,ze jest w trakcie reperacji ,ze juz zrobiony ,oddałam go w piatek a w nastepny piatek juz byl spowrotem u mnie!!!:)jestem bardzo zadowolona z naprawy i oczyszczenia laptopa.firma jest super i umie dbac o klienta!laptop był na gwarancji i nie zapłaciłam ani grosika!:)

Najnowsze wpisy