Forum Forum inwestycyjneFundusze

Prośba o radę: Jak najlepiej zainwestować 70,000 złoty?

Prośba o radę: Jak najlepiej zainwestować 70,000 złoty?

spieszyn / 2006-12-28 03:33
Mam 22 lata i jestem studentem. Za sprzedaż działki budowlanej uzyskałem 70,000 złoty. Chciałbym zainwestować te pieniądze, tak aby w ciągu 3 lat osiągnąć możliwie jak największy zysk przy w miare niewielkim ryzyku. - Nie potrzebuję mieć dostępu do gotówki w tym czasie.
Jestem w znacznej mierze laikiem w tych sprawach dlatego proszę was o radę.

Pozdrawiam
Spieszyn
Wyświetlaj:
kadlucz / 83.29.37.* / 2007-02-24 19:30
Witam,
jeżeli zależy Ci na zysku, to jak najbardziej powinnienes liczyć się z ryzykiem. Nie doradzam wejście (na dzień dzisiejszy) w instrumenty agresywne, czyli f.akcyjne czy chociażby zrównoważone (czeka nas prawdopodobnie korekta na GPW, czyli dopiero będzie dobry monent na zakup), natomiast kwotę 70.000 zł, można zdywersyfikować wieloma odpowiednimi funduszami i w razie większych korekt na giełdzie robic odpowiednio szybkie konwersje. W razie dodatkowych pytań pisz agnieszka.kadluczka@interia.pl
MAXS / 2007-02-24 19:55
osobiscie uwazam ze to blad
wyskakuje z akcji zeby wlasnie dzialke kupic
zdecydowanie obecnie wole nieruchomosci
Thomas_IRL / 2006-12-29 17:44
Witam!

Na dzien dzisiejszy - fundusze akcyjne.
Oczywiscie podziel swoj "potfel", tzn wrzuc na kilka fuduszy (akcyjnych!) Niech czesc bedzie w funduszach obracajacych sie glownie na WIG20, a czesc na innych indeksach (MIDWIG itd).
Poszukaj takich, by mozna bylo "wejsc" w nie bez oplat dystrybucyjnych. Dobra sprawa jest tez ewentualna mozliwosc konwersji bez oplat czy tez nawet z pominieciem podatku Belki (fundusze parasolowe).
Jesli interesuje Cie jak ja bym to zrobil, tzn. dokladne nazwy ktore bym wybral, to napisz do mnie: thomas_irl@wp.pl

Pozdrawiam!
:) / 83.6.121.* / 2006-12-28 20:22
jesli w ciagu 3 lat nie bedziesz potrzebowal gotowki to wkladaj wszystko w fuindusze akcyjne.
maj3r / 2006-12-28 10:25 / portfel