Forum Forum ubezpieczeńNa życie

Protecta Finance - opinie

Protecta Finance - opinie

Lamar / 87.207.86.* / 2009-12-06 21:00
Chciałbym wysłać CV na ogłoszenie Protecta Finance jako doradca finansowy. Widzę, że ofertę mają niebagatelną i się zastanawiam. Czy ktoś zna tę firmę lub już tam pracuje? Proszę o opinie.
Wyświetlaj:
sailor205 / 185.65.135.* / 2015-11-25 13:12
Jestem doradcą terenowym. Pracuję od 2 lat. Bardzo trudna praca ale produkt jest rewelacyjny. To pierwsza usługa, którą sprzedaje, która naprawdę pomaga i zabezpiecza biznes klienta. Wcześniej miałem trochę problemów etycznych związanych z sprzedawanymi produktami (plany inwestycyjne) dlatego postanowiłem zmienić pracę i wybrałem Protecta Finance. Dzisiaj jestem zadowolony z wyboru chociaż początki były dla mnnie bardzo trudne, gdyż trudno mi było o klientów w poczatkowej fazie. Na szczęście się przełamałem i udało się zrobić wynik. Dobrze, że nie jest to korporacja i atmosfera w firmie jest przyjacielska. Co do zarobków to jest nieźle. Może w Warszawie zarobiłbym trochę lepiej ale tutaj cenię sobie również atmosferę.
Anna708 / 77.91.49.* / 2015-09-23 14:10
Pracuje w Protecta Finance we Włocławku od 2 lat. Pozytywna energia, kompetentność i ambicja to cechy tych fajnych ludzi, którzy tworzą zgrany zespół.Zawsze można liczyć na pomoc każdego z osobna i rozwinąć skrzydła.To miejsce rozwojowe i przyszłościowe.
Adam812 / 50.7.139.* / 2015-09-21 13:13