Forum Forum pracyOferty - szukam pracy

PRZECZYTAJ PROSZĘ ! ! ! ! SZUKAM PRACY

PRZECZYTAJ PROSZĘ ! ! ! ! SZUKAM PRACY

qweewqqweqweewq / 46.113.225.* / 2010-12-01 23:22
Witam, jestem czlowiekiem niesamowicie uczciwym , rzetelnym, odpowiedzialnym, doskonalym pracownikiem umyslowym jak i nie tylko. jestem osoba bardzo zyciowa, osoba ktora szanuje prace jak tylko moze. aktualnie jej nie mam, nonstop trafiam na wszelakiego rodzaju oszustow. Jest mi juz z tym bardzo ciezko, poniewaz moj zapal do pracy wzrasta, ambicje sa w pelni wysokie tak jak byly zawsze, a nadal nie moge znalezc pracy, w ktore bede mogl sie spelniac. Mam doskonale doswiadczenie jesli chodzi o gastronomie i hotelarstwo, rowniez na stanowiskach kierowniczych. Za sprawa wysokie stanowiska umyslowego mojego ojca, zdobylem doswiadczenie w pracy z klientem biznesowym. Jestem po technikum hotelarskim, aktualnie studiuje, koncze studia. Nie chce pisac tu o swoim doswiadczeniu. Nie kreuje mojej kariery z pomoca ojca, sam staram sie darzyc do postawionych sobie celow. Moge pracowac doslownie w kazdym zawodzie, im ambitniejsze stanowisko tym lepiej, im ciekawsza praca, tym bardziej - o wiele lepiej. Jesli szukasz pracownika lojalnego, jesli szukasz osoby ktorej chcesz zaufac, a myslisz ze taka osoba nie istnieje, skontaktuj sie ze mna poprzez formularz gumtree. Poszukuje pilnie pracy! Zaproponuj mi stanowisko. "Od kelnera; recepcjoniste przez kierowce osobistego po kierownika dużego sklepu". Posiadam wszelkie kwalifikacje jako 24 letni pracownik, ktorego mozesz zatrudnic aby sie rozwijal , przynosil Ci zyski w firmie, jesli dasz mi szanse tak na pewno bedzie. Przepraszam za tajemniczosc, po prostu mam juz traume jesli chodzi o oszustwa, wolalbym pozostac do momentu kontaktu anonimowy. Jestem osoba bardzo konkretna. Czekam na propozycje pracy. Prosze o numer telefonu, kontakt e-mail , propozycje stanowiska poprzez formularz. Dziekuje! narazietajemniczy@o2.pl
Wyświetlaj: