Forum Forum ubezpieczeńSamochodowe

Przyszłe problemy z UFG

Przyszłe problemy z UFG

wlodek1988 / 89.77.136.* / 2010-04-02 17:46
Witam.1kwietnia miałem kontrolę policyjną i dostałem mandat za brak oc i przeglądu,dowód rej zostal zatrzymany a wydano mi powitowanie ważne 7 dni aby dojechać na stację diagnostyczną,tego samego dnia po kontroli(wieczorem) samochód sprzedałem,auto mialo oc ważne do 13kwietnia 2010.Policjant powiedział że bedzie musiala zgłośić do UFG że nie miałem ważnego ubezp,chcialem się dowiedzieć czy można by jakoś ubezpieczyć to auto w jakiejś agencji ubez tak żeby była wcześniejsza data?w jakim czasie mogę teraz dostać pismo z UFG?niewiem co teraz zrobić bo czytałem na stronie UFG że kara za brak OC wynosi aż 2tys zl a ja studiuję na studiach dziennych i nie pracuję.... więc czarno to widzę żeby oplacić tą karę... mieszkam z rodzicami ale Oni mi nie dadzą tyle pieniędzy na tą karę czytając na stronce UFG znalazlem jakiś druk o umorzenie kary OC. dane swoje to bym tam wypełnił ale dalej są pola malżonek/ka a ja jestem kawalerem to mam to zostawić puste?miejsce pracy tez nie wypełnię bo nigdy legalnie nigdzie jeszcze nie pracowalem(mam 21lat) pracowalem tylko w wakacje trochę.następne pole do wypelnienia to sklądniki majątu: też nic niemam takiego wartościowego co by bylo na mnie zapisane...
Ile się czeka na rozpatrzenie takiego wnioaku przez UFG?i czy mozna go wysłać poprzez meila?Proszę o pomoc i pozdrawiam.
Wyświetlaj:
Iza943 / 83.7.139.* / 2013-02-16 19:32
UFG to rozbój w biały dzień kary są kosmiczne nierealne i nieadekwatne do możliwości Polskich pracowników ,to złodzieje i oszuści ja rozumiem ktoś jeżdzi bez OC ale samochód stoi ,bo kasy nie ma na oc a jak jest to już kara za przerwę no chyba takie złodziejstwo jest tylko w Polsce możliwe.........przy tym rządzie
julian / 78.8.17.* / 2013-05-03 07:49