Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Ranking sklepów internetowych

Ranking sklepów internetowych

Money.pl / 2007-08-12 08:57
Komentarze do wiadomości: Ranking sklepów internetowych.
Wyświetlaj:
TadeK2 / 188.33.226.* / 2022-01-28 12:26
W wolnym czasie poszukuję różnych szpejów z przeszłości w lasach i na polach. Niezbędny sprzęt znajduję na stronie sklepu OMNITRON. Polecam ten sklep każdemu, świetna obsługa i szybka realizacja zamówienia.
Becia177 / 178.37.232.* / 2020-05-25 13:17
Kosmetyki kupiłam http://belchatowiak.com/organiczne-kosmetyki-ze-sklepu-internetowego/ konkretny wybór.
Estaten / 83.10.104.* / 2018-03-10 14:11
Wydaje mi się, że jeżeli chodzi o sklepy to http://okazjonerzy.pl będzie świetnym wyborem.
Piotr29642 / 217.153.150.* / 2017-11-23 16:27
Powoli, z całkiem rozległą ofertą produktów, ciekawą pozycją na rynku e-commerce staje się www.emag.pl - sklep wielobranżowy z rozwijającą się platformą dla niezależnych dostawców
Kama478 / 31.131.173.* / 2017-01-19 17:42
Na ten moment największym oszustem jest ,,antykwariat" i ,,księgarnia" tezeusz.pl. Ksiażki w ofercie, których fizycznie nie ma na półkach, na dodatek z polecenia ,,szefa" nie są zwracane pieniądze.
zbieg z raju / 46.186.1.* / 2012-10-31 12:38
Pierwsze miejsce najmniej mającego z szeroko rozumiana kulturą a raczej z kulturalnym ogłupianiem Empiku to jakieś nieporozumienie.tam nie ma prawdziwie ambitnej muzyki,literatury..tylko masówka w stylu nieszczęsnego Whartona czy Coelho.
Zygmunt CB / 91.94.246.* / 2012-10-13 12:57
Najlepszy e-sklep to taki który ma indywidualne podejście do klienta, a nie tylko formularz mail, i mają wąski zakres asortymentu, a przedewszystkim potrafią doradzić bo znają towar który oferują, oraz można odebrać osobiście.
szpulmen / 213.238.105.* / 2010-05-18 21:52

Większość rankingów jest robiona na podstawie wielkości obrotów sklepów i liczby zamówień i dlatego taki sklep zwykle jest wysoko w rankingu bo jest molochem. Ale co z tego ma klient ? Klient zamówi w molochu i czuje się jak jeden z tysięcy, żadnej indywidualnej obsługi ani traktowania, systemowo wszystko idzie.Taki ranking wogóle nie powinien być pokazywany klientowi bo wprowadza go w błąd, niech sobie prezesi sklepów chwalą się takim rankingiem między sobą. Link który podałem powyżej pokazuje sklepy mniej znane, ale mające także sporą sprzedaż i ofertę często większą niż molochy. Jeśli kilka tysięcy klientów napisało juz im opinie (a wiadomo że pisze co dziesiąty klient), to chyba coś to znaczy, a jakość tych opinii świadczy o tym, że każdy klient jest obsługiwany indywidualnie. Wystarczy porównać opinie komputronika czy agito z którymś ze sklepów z rankingu. Wniosek jest prosty -> chcesz się czuć wyjątkowym klientem, a nie elementem systemu który w razie problemów traci nerwy, prześledź ten ranking przed zakupem i zastanów się czy nie możesz sobie pozwolić na coś więcej niż tylko przepłacanie w molochach.
konsumentka / 87.205.89.* / 2010-06-07 16:45
podpisuje pod tym, nie wiem skąd wziął się ten sklep w rankingu, jeden wielki chaos na witrynie, brak towaru, który chce się kupić, a obsługa fatalna !
kattek / 83.142.196.* / 2010-05-13 19:59
Nie wiem z jakich powodów sklep e-lady znalazł się na 3-cim miejscu. Osobiście chciałam zrobić w nim zakupy za ponad 500 zł - wpłaciłam pieniądze z góry i to był błąd. Nie dostałam towaru...bo nie doszedł ? W kolejnych dostawach. Cóż - sklep trzyma moje pieniądze od miesiąca i obiecuje, że mi je zwróci ... w ciągu 7 dni. Jak do tej pory ani pieniędzy ani towaru. A procenty lecą. Jeżeli policzyć tak kilkunastu klientów robionych w ten sposób w trąbę przez ten sklep, to sprawa zaczyna być chyba przestępstwem. Zatem zakupy w e-ledy tylko na własną odpowiedzialność!!!
Krzysztof OK / 87.205.12.* / 2010-04-13 13:37
Wszystkim sklepom internetowym brakuje dziś jednej bardzo ważnej funkcji , której wprowadzenie w krótkim czasie zrewolucjonizowałoby całą sprzedaż w internecie.
szpulmen / 213.238.105.* / 2010-05-18 21:44
tzn czego brakuje ?
katrina23 / 91.213.255.* / 2010-03-23 12:40
Kazdy ma swoj ulubiony sklep, ja np jesli chodzi o elektronike, art agd/rtv, serdecznie polecam adres: sklep RTV Sprawdzilam ich juz wielokrotnie i nigdy sie nie zawiodlam, zawsze bylam zadowolona z ich uslug, sa profesjonalni i maja niskie ceny. Pozdro
Nie Zadowolona / 192.223.158.* / 2009-04-24 13:27
Kosmetyki online 49,5 ? Nie wartci sa polowy tego! Juz 3 tydzien czekam na proste zamowienie. Jakiekolwiek proby kontaktu przeze mnie sa ignorowane. Moje zamowienie jest w miare kosztowne, zadnej znizki nie dostalam a przesylka jest dosyc droga w porownaniu z innymi sklepami. Gdybym wiedziala, ze mam 3 tygodnie czekac na zamowienie to bym z niego zrezygnowala juz dawno!
Nie polecam!!!
markito_d / 212.76.45.* / 2008-12-28 21:47
Zdecydowanie odradzam ROCKSERWIS - 2 miesiace od zlozenia zamowienia i zero jakiejkolwiek informacji, czy i kiedy towar moze przyjsc od dystrybutora. Jak na internet i XXI w. to rockserwis robi jeszcze w pieluchy. I moze niech tak zostanie. Towar zamowilem w AMAZONie i juz jedzie, troche drozej za dosatwe, ale bede miec u siebie, a nie tylko w panelu klienta na stronie rocserwisu.

Zgadzam sie, ze ranking byl sponosorowany. Nie umiem wytlumaczyc, skad drogie i malo przyjazne w obsludze sklepy typu empik sa w takich kategoriach, jak muzyka na 1-ym miejscu. Merlin, Vivid sa korzystniejsze, sprawniejsze. A o generator.pl zapomnieli, a to bardzo dobry i przyjazny klientowi sklep. W sumie nie mozna kierowac sie rankingiem, ale mozna wyrazic swoja opinie tutaj wlasnie ...
greg14 / 77.253.12.* / 2008-12-17 21:11
Odradzam zdecydowanie zakupy w sklepie agito.pl !!!!!!!!!!

Zakupiłem w tym sklepie monitor lg,ale okazało się że jest uszkodzony.Zgłosiłem reklamacje odesłałem towar jednak sklep nie przyjął reklamacji twierdząc że nosi znamiona użytkowania.Co za bzdura,powodem odmowy były odbite palce na obudowie,ciekawe jak miałem wyciągnąć sprzęt z opakowania złożyć go i wypróbować.Skandaliczna obsługa klienta brak profesjonalizmu,poinformowali mnie że EWENTUALNIE wyślą go do naprawy.Na moje protesty brak odpowiedzi.UWAŻAJCIE bo zostaniecie z uszkodzonym sprzętem bez poszanowanie praw klienta.
dif / 89.74.18.* / 2008-10-24 22:55
Ja też znam doskonałe sklepy internetowe i czekam na rankingi które pozwolą na zbierani informacji od internautów i na tym będą bazować np. ostatnio wyposażyłem mojego nowego laptopa w sklepie enter.zixo.pl znalazłem tam wszystko co mi było potrzebne do firmy i dla dzieciaków też coś znalazłem. Polecam bezpieczny i tani sklep a przede wszystkim nie kantują.
do początku nowsze
1 2

Najnowsze wpisy