Forum Forum prawneCywilne

reader's digest - ciągnąca się sprawa

reader's digest - ciągnąca się sprawa

agnkol9485 / 2010-05-05 14:23
Witam. Otóż mam wielki problem z wydawnictwem Reader's Digest. Mniej więcej w połowie października 2009r. przyszła do mnie do domu przesyłka. Była to książka. Rodzice myśląc, że to kolejny mój zakup na Allegro odebrali paczkę. Po powrocie do domu (gdyż nie studiuję u siebie w mieście) rozpakowałam książeczkę. Wszystko byłoby okej, gdyby nie rachunek za nią 25zł. Był to mniej więcej początek listopada 2009r. i odesłałam im książkę. Minął może miesiąc lub trochę więcej, kiedy przestali dawać o sobie znać, więc przestałam sobie zawracać nimi głowę lecz po tym całym czasie oni wysyłali mi rachunki do domu z kolejną kwotą 60zł. Zapomniałam jeszcze wspomnieć, że wysyłali do mnie listy drogą mailową (z czego wnioskuję, że być może ktoś zrobił mi nie miły kawał skoro mają tyle moich danych). Wciąż im w mailach odmawiam (a jest już maj 2010) zapłaty, a kwota już jaką mam im zapłacić osiągnęła 80zł, a oni straszą mnie windykacją oraz postępowaniem prawnym. Najgorsze jest to, że zgubiłam potwierdzenie wysyłki książki już mniej więcej w grudniu kiedy przestali na chwile wysyłać do mnie maile i listy. Czy jest jakiś sposób na pozbycie się ich? Zwłaszcza, że nie mam zamiaru płacić za tą książkę, której nie zamawiałam i w dodatku odesłałam. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Wyświetlaj:
Andrukiewicz E / 80.50.55.* / 2011-10-08 01:28
Proszę mi nie przysyłać kopert z ofertami.mieszkam obecnie w Anglii.zapychacie mi tylko skrzynkę,proszę mnie wyrejestrować
TxKx / 80.48.115.* / 2011-04-02 13:17
Jak nie masz dowodu nadania, to niestety szans na pozbycie się długu chyba nie ma.
54janina5 / 2011-04-04 21:56