.este
/ 109.243.227.* / 2015-04-30 15:08
Próba zastrzegania barw przez takie koncerny jak chociażby Red Bull nie jest niczym nowym i nie powinno to nikogo dziwić. Ci, którzy twierdzą, że to głupota najwyraźniej nie mają pojęcia o marketingu i sami własną głupotę bądź niewiedzę obnażają. Loga (łącznie z odpowiednim dopasowaniem kolorów) niektórych firm; albo inaczej większości poważnie traktujących firm, zostały zaprojektowane tak, aby jednoznacznie kojarzyć się z oferowanym przez te firmy asortymentem. Więc każda próba wykorzystania charakterystycznych elementów, identyfikujących daną, dobrze prosperującą markę, stanowi dla takiej marki potencjalne zagrożenie utraty klienta. Dlatego giganci robią wszystko, aby zachować własny, niepowtarzalny wizerunek.
Sądzę jednak, że nie ma znaczenia czy jest to napój z Biedronki czy też Red Bull, bo tak samo dobrze robią sieczkę z organizmu człowieka. Nie mam zamiaru pouczać, bo każdy robi to co uważa za słuszne.
Obiektywnie stwierdzam, że produkty z Biedronki są całkiem przyzwoite jeśli chodzi o ich jakość. W porównaniu do wielu konkurencyjnych marketów. Większość z oferowanych przez ten sklep produktów, wytwarzana jest przez polskie spółki, dlatego nie do końca słusznym jest stwierdzenie, że zarabiają na nas Portugalczycy. Pomimo tego, że zarabiam nie najgorzej i byłoby mnie stać na zakupy w innych sklepach, to jednak wolę zakupy w Biedronce. Polecam każdemu kto nie pakuje produktów bezmyślnie do koszyka, tylko czyta informacje o produkcie na etykiecie.