errr
/ 81.26.8.* / 2013-03-23 14:41
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży zrealizowanych przez Grupę Redan w lutym 2013 r. wyniosła 32,3 mln zł i była o 23% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedniego.
Szacunkowa wielkość skonsolidowanej marży handlowej w lutym 2013 r. wyniosła 39% i była niższa o ponad 4 p.p. od marży zrealizowanej w lutym 2012 r.
W ujęciu narastającym za 2 miesiące 2013 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 63,9 mln zł i była o 21% wyższa w ujęciu r/r, natomiast marża w tym okresie była na poziomie 39%, czyli blisko 4 p.p. niższa w porównaniu do roku wcześniejszego.
Sieć dyskontowa
W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów w lutym 2013 r. wynosił 14,0 mln zł, co oznacza wzrost o 11% r/r.
Szacunkowa marża handlowa w lutym 2013 r. wynosiła 38% i była niższa o 1 p.p. od marży z lutego 2012 r.
Natomiast sprzedaż po 2 miesiącach br. osiągnęła poziom 28,2 mln zł i była wyższa o 9% r/r. Szacunkowa marża handlowa w tym okresie wynosiła 38% i była niższa o 1 p.p. od ubiegłorocznej.
Sieć Textilmarket na koniec lutego składała się z 275 sklepów własnych o łącznej powierzchni 60,8 tys. m2, co oznacza 8% przyrost powierzchni handlowej r/r.
Sieć modowa
Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w lutym 2013 r. wynosiła 18,3 mln zł, tj. wzrosła o 35% r/r.
Szacunkowa marża wynosiła blisko 40%, co oznacza spadek o ponad 7 p.p. wobec lutego 2012 r.
Sprzedaż po 2 miesiącach br. wynosiła 35,7 mln zł, i była wyższa o 32% r/r. Szacunkowa marża handlowa w tym okresie wynosiła 40% i była niższa o blisko 7 p.p. od ubiegłorocznej.
W sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec lutego 2013 r. funkcjonowało 222 sklepów własnych i franczyzowych o łącznej powierzchni 34,7 tys. m2, co oznacza wzrost powierzchni handlowej o 7% r/r.
Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w lutym 2013 r. osiągnęła poziom 2,3 mln zł, co oznacza 58% wzrost do lutego 2012 r., w którym sprzedaż osiągnęła 1,5 mln zł.
Natomiast w ujęciu narastającym sprzedaż wynosiła 5,1 mln zł wobec 2,9 mln zł za 2 miesiące 2012 r., co oznacza wzrost o 77% r/r.