Forum Forum finansoweInne

Reklamacja inteligo - Prosze o pomoc

Reklamacja inteligo - Prosze o pomoc

VEVS / 83.27.32.* / 2009-08-18 16:05
Witam postaram sie objasnic cala sytuacje - z gory przepraszam za bledy ort.

12 maja tego roku zobaczylem ze z mojego konta inteligo zniknelo prawie 2700 zl i powstal debet 350 zl Zadzwonilem do konsultatna z zapytaniem co sie stalo czy to jakis blad czy co poniewaz nie mam mozliwosci po pierwsze zrobienia debetu na swoim kacie a po drugie pieniadze same nie znikaja. Konsultant powiedzial iz ktos zaplacil moja karta w internecie kilka razy a debet powstal poniewaz byl dlugi okres rozliczeniowy co mnie bardzo zdziwilo ale ok. Zglosilem fakt na policje tak jak mi powiedziano spisalem tranzakcje wyslalem wszystko poleconym razem z karta i wszystkimi dokumentami .
Mija kilka tygodni i dzowni sie zapytac co i jak. Dostaje odpowiedz iz bank czeka na kopie rachunkow z innego banku i moze to potrfac 30 dni.
Po 30 dniach dzwonie i mowia iz jeszcze nie dostali i moze to potrfac 90 dni.
no to czekam dzwonie po 90 dniach i slysze iz :"informujemy, że Pana reklamacja została rozwiązana negatywnie przez Bank.Podstawą decyzji Banku było stwierdzenie, że nie dochował Pan staranności w działaniach mających na celu zabezpieczenie środków znajdujących się na rachunku."
Zdziwilo mnie to bardzo poniewaz powidzieli iz dostawalem sms z przebiegu tranzakcji i powinienem zglosic fakt kilka dni wczesniej. Odpisalem im iz zglaszalem fakt ze jestem przy zmianie operatora kom i moj nr nie jest aktualny jakis miesiac wczesniej. I zapytalem czy otrzymali juz kopie rachunkow tej zekomej tranzakcji ?
Po ponad 100 dniach odpisali mi nastepujaca informacje :
W nawiązaniu do korespondencji dotyczącej reklamacji transakcji kartowych dokonanych Pana kartą Inteligo Visa Electron informujemy, że Bank w procesie reklamacyjnym nie otrzymał od Usługodawcy żadnej dokumentacji. Ponownie zaznaczamy, że Bank przekazał Pana reklamację do Agenta Rozliczeniowego Usługodawcy i obecnie oczekujemy na odpowiedź w tej sprawie. Skontaktujemy się z Panem ponownie po otrzymaniu odpowiedzi.

Moje pytanie brzmi co ja moge zrobic z ta reklamacja poniewaz czuje ze ktos mnie tu w uj robi. Osoba bardzo niekompetentna nie mozna tam z nikim porozmawiac 0 regulaminu co moge zrobic. Pomóżcie troszke.
MjutMalyna / 2009-09-01 23:17
Jeśli ty nie robiłeś transakcji to ktoś skopiował twoją kartę w jakimś czytniku i podziałał na twoją niekorzyść. Zgłoszenie na policję było odpowiednim posunięciem - dodatkowo reklamacja w banku jest ok. Rozumiem bank - nie chce oddawać tobie kasy, którą ktoś ukradł.
Niewiele mogę tobie pomóc - dojście do tego, kto to ukradł jest trudne: może na bankomatach z kamer można coś odczytać, ale musiałbyś podać z którym mają obejrzeć nagrania - mission impossible... :((
Pozostaje maltretowanie i straszenie banku - opisz temat do jakiejś ogólnopolskiej gazety (Wyborcza, RP, Dziennik, Newsweek, Angora czy inne) - szum medialny z reguły robi najwięcej dobrego.

Najnowsze wpisy

Kredyty hipoteczne - najlepsza oferta: