Forum Forum prawneCywilne

Reklamacja laptopa fujitsu-siemens

Reklamacja laptopa fujitsu-siemens

Kasia01 / 2009-07-14 12:57
Witam!
4 lipca 2007 r. zakupiłam w sklepie AUCHAN laptopa fujitsu-siemens amilo. Na takiego laptopa przewidywana jest 2-letnia gwarancja. W laptopie zepsuła się matryca i dnia 1 lipca 2009 r. oddałam go w ramach reklamacji w auchan w celu usunięcia usterki przez serwis f-s. Dziś otrzymałam telefon z auchan, że bezpłatna naprawa gwarancyjna nie może być zrealizowana, gdyż od daty produkcji minęło więcej niż 2 lata. Okazuje się, że w postanowieniach gwarancyjnych istnieje też zapis o tym, że jeśli taki laptop zostanie nabyty po upływie 6 miesięcy od daty produkcji to gwarancja liczy się oda daty produkcji. Sęk w tym, że zostałam oszukana przez auchan - nie poinformowali mnie, że okres gwarancji zakupionego przeze mnie laptopa będzie krótszy o co najmniej pół roku...
I teraz pytanie: co można w tej sytuacji zrobić? bo niestety minęły już (4.07.2009 r.) 2 lata od daty zakupu, jednakże reklamacja została złożona przed tym terminem.
Czy można to jeszcze uznać za niezgodność towaru z umową lub odwołać się do rękojmi?
Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź
aniawu / 79.162.205.* / 2009-09-05 00:29
niestety miałam baaardzo podobny problem. Przede wszystkim- spotkałam się z aburdalną wręcz niekompetencją serwisu gwarancyjnego tesco. masakra.Ale to już osobny temat.
Jeżeli chodzi o to, co można w tej sytuacji zrobić- ja po pół roku czekania na naprawę, która z miesiąca na miesiąc stawała się coraz droższa (diagnoza- 70 zł, naprawa ok., 250 zł- bo oczywiście zdaniem ekspertów sprzęt sama sobie zepsułam, po tygodniu.... zepsuło się gniazdo zasilające) odebrałam nienaprawionego laptopa. Zaniosłam go do normalnego serwisu i za naprawę zapłaciłam 20 zł
generalnie jestem bardzo rozżalona jeśli chodzi o traktowanie klienta
Radzę naprawić we własnym zakresie, szkoda nerwów i tracenia czasu na naprawę sprzętu

Najnowsze wpisy