Reklamacja

PLacid / 2010-06-08 08:05
Mam konto w multibanku, chciałem wypłacić z bankomatu PKO pieniądze ale z przyczyn technicznych bankomat nie wypłacił mi pieniędzy. Standardowa reklamacja 30 dni (co już moim zdaniem jest wielką przesadą bo jak można na swoje 100 zł czekać miesiąc...), ale 30 dni minęły i dalej środki na koncie mam zablokowane czyli po prostu nie mam do nich dostępu. Proszę o pomoc czy z tego tytułu należy mi się jakieś odszkodowanie, jeśli tak t na jakiej podstawie. Dodam jeszcze, że prowadzę własną działalność.
H Szatkowski / 2010-06-10 18:24
Podstawą żądania odszkodowania byłoby wykazanie realnych strat z powodu blokady konta. Czyli np. naliczone przez ZUS odsetki, bo składki nie poszły z konta w terminie, analogicznie z US, czy np. utracona umowa, bo nie poszła zaliczka w terminie.
No i oczywiście najpierw bank musi uznać swoją winę. I tu powstaje problem i moja zła wróżba. Jesteś ofiarą dwu banków, które będą winę za tę sytuację przerzucać między sobą.

W ostateczności pozostaje skarga do KNF.
Ps. Jeśli sprawa dotyczy konta "firmowego", tj. zadeklarowanego w ZUS, na wystawionych fakturach, to współczuję.

Najnowsze wpisy