Forum Forum prawneCywilne

Reklamacja tabletu Kiano- czas naprawy gwarancyjnej

Reklamacja tabletu Kiano- czas naprawy gwarancyjnej

michał928 / 194.63.132.* / 2013-12-08 15:00
Witam. Dnia 25.10.2013 zakupiłem tablet firmy Kiano. Od samego początku tablet miał problem z baterią (nie chciał na niej działać). Sklep w którym go kupiłem odmówił mi wymiany na inny. Zgłosiłem się bezpośrednio do firmy Kiano. Reklamację przyjęli 30.10.2013 kurier go zabrał i od tego czasu nie mam żadnej odpowiedzi ze strony firmy Kiano. Zgodnie z pkt 14 mają do 30 dni kalendarzowych na naprawę. Ten termin już minął.
Jakie nogę poczynić kroki w celu odzyskania pieniędzy lub otrzymania nowego tabletu.

adres do regulaminu firmy Kiano http://kiano.pl/?page_id=494
Wyświetlaj:
Ricard / 31.60.46.* / 2014-04-12 11:18
Witam.Kupiłm tablet "Kiano Road DVB-T" z ekspozycji wystawowej w salonie "Media-Expert", tablety są dostępne dla klientów na stoisku do używania i testowania a innym (młodzieży) do nauki obsługi itp.Tablet posiada rozkalibrowane gniazdo "micro-USB", brak pewnego kontaktu z podłączonym zewnętrznym modemem 3G.Po używaniu przez parę dni gn.micro-usb wsuneło się do środka tablet-a.Dałem do naprawy gwarancyjnej jako wada fabryczna (brak poprawnego przylutowania gniazda).Serisant nr.11 w "RG MEDIA" dokonał poprawy gn. a nie naprawy i ostrzegł mnie o braku moim obchodzenia się z gn.
micro-usb i w ponownym takim przypadkiem może anulować gwarancję.W karcie gwar. napisał w "opis naprawy" instrukcja dla użytkownika, celowo wytrenowany przez Dystrybutora "Barel Poland", aby nie dopuścić trzech napraw i wymiany tableta na inny.Po trzech dniach używania tablet-a z zew.modemem 3G, gn.micro-usb ponownie wsuneło się do środka i wystąpiło uszkodzenie ładowarki sieciowej tzn. ładowarka posiada napięcie wyj.5,25v i 103mA wskażnik w tablecie pokazuje, że ładowanie jest, ale to nie wystarcza do naładowania tableta-a.Serwisant nr.11 jeden i ten sam, uznał drugą moją reklamację jako NIEZASADNĄ , uważam, że "Serwis RG Media"
nie może dokonywać napraw urządzeń KIANO, gdyż pracownik nr.11
nie ma pojęcia o naprawach, to jest oszołom jakiś i w związku z takim
chorym serwisem, postanowiłem już nigdy nie dać tableta do naprawy
do RG Media. Dystybutor tableta "Barel Poland" o opcji "door-to-door"
z RG Media, jest niewiarygodny ze względu na wychodowanego
oszołoma pracownika serwisu nr.11.Napisałem mail-a z załącznikami
do dystrybutora tableta "Kiano" ,zatkał się i nie odpowiedział co mam
zrobić dalej skoro jakiś oszołom odsyła uszkodzony tablet jako dobry.
Kupiłem drugi tablet "Overmax Solution 7+20".Proponuję unikać zakupu urządzeń "Kiano" ze względu na chory serwis, gdzie trafi sprzęt do naprawy.
miko 75 / 31.182.74.* / 2016-10-24 18:35
k**** mac moze i ja trafilem na tego oszoloma juz trzecia naprawa i nie moga usunac wady jest to niesamowite ze szukaja winy po stronie nabywcy nie polecam Kiano
ziutek1960 / 95.41.132.* / 2016-09-07 21:02
ja mam ten sam problem niestety serwis media ekspert nie uznają gwarancji ponieważ co by się nie stało to zawsze będzie wina klienta nie wiem bo to już drugi raz ostatnio miałem problem z żelazkiem które posiadało płytę która miała być nie przywierająca a ona przypaliła się oczywiście wina klienta
miko 75 / 31.182.74.* / 2016-10-24 18:41
Nie bawem jade do niemiec Dowiedzialem sie ze tam tez moge dokonac naprawy Ciekaw jestem czy oni tez tak podchodza do klijeta??? pozdrawiam wszystkich oszukanych przez serwis
rafcio812 / 37.190.129.* / 2014-03-24 17:47
Tablet w założeniu dobry pod warunkiem że będzie działał w serwisie 4 razy czyli w roku 3 miesiące w naprawie wymieniony na nowy ,który przyszedł już niesprawny wrócił na reklamacje następnie informacja że jest sprawny i mija 1,5 misiąca nadal go nie ma. Wielokrotne dzwonienie rozmowa za każdym razem z innym konsultantem zlewanie wieloletniego klienta na całej lini.Sprawa trafia do rzecznika praw konsumenta,

a sklep euro agd traci w ten sposób klienta.OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED FIRMĄ KIANO I DZIAŁEM REKLAMACJI W SKLEPIE EURO AGD!!!

Najnowsze wpisy