Forum Polityka, aktualnościŚwiat

Rocznica kryzysu. Lehman Brothers trzeba było ratować?

Rocznica kryzysu. Lehman Brothers trzeba było ratować?

Wyświetlaj:
anhdowc / 83.5.10.* / 2009-09-14 18:15
Papieru toaletowego (dolara) się nie oszczędza przy wycieraniu dupy z gówna.
Ewiak Ryszard / 78.8.154.* / 2009-09-14 16:28
Jednym z najsilniej dotkniętych przez kryzys regionów świata jest Europa Środkowo-Wschodnia, zwłaszcza kraje bałtyckie. Czy jest to sprawa przypadku? Nie jestem jasnowidzem, ani prorokiem. Studiuję od ponad 30 lat Biblię i nie jestem zaskoczony takim obrotem sprawy. W moim odczuciu obecny kryzys jeszcze mocniej dotknie wyżej wymieniony region Europy. Dlaczego? Według planu Nieba Rosja ma powrócić, inaczej mówiąc, odzyskać utracone po rozpadzie ZSRR wpływy. W Księdze Daniela jest zapowiedziane: "W czasie wyznaczonym [król północy = Rosja] powróci z powrotem i wkroczy na południe [wiele wskazuje, że może to być Gruzja], ale nie będzie jak wcześniej [zwycięstwa, jak w 1921] i jak później [w 2008], gdyż ruszą przeciw niemu mieszkańcy wybrzeży Kittim [Zachód], i będzie poniżony i zawróci" (11:29,30a). Jakie logiczne wnioski można wyciągnąć z tej zapowiedzi? Wiele wskazuje, że Niebo zaplanowało powrót Rosji na wielką skalę, dlatego należy spodziewać się pogłębienia obecnego kryzysu. Chyba nietrudno domyśleć się, że w związku z tym nieunikniony będzie rozłam, lub wręcz rozpad Unii Europejskiej i NATO. Wcześniejsza zapowiedź z tego fragmentu Biblii dotyczy historii Rosji po II wojnie światowej i także warto zwrócić na nią uwagę. "I powróci [król północy] do ziemi swej z dobrami wielkimi [1945], a serce jego przeciw przymierzu świętemu [ateizm państwowy], i będzie działał skutecznie [odnosił sukcesy na scenie politycznej], i zawróci do ziemi swojej" (11:28). W ostatnim fragmencie tego tekstu zapowiedziano, że garnizony rosyjskie powrócą do kraju. Do pełnej realizacji tego planu też potrzebny był narastający kryzys gospodarczy, który bardzo mocno uderzył kraje b