Forum Forum podatkoweInterpretacje

Rozliczenie umowy o dzielo z zagranicznym zleceniodawca

Rozliczenie umowy o dzielo z zagranicznym zleceniodawca

Programista / 94.75.121.* / 2010-02-21 21:20
Witam serdecznie, we wtorek mam umówiona rozmowe z prawniczka, a w nastepnym tygodniu z księgowa- jednak obie niezbyt znaja sie na temacie ktory mnie dreczy i powstrzymuje od zarabiania pieniedzy :(

Jestem programista- tworze gry. Mam mozliwosc sprzedawac je do zagranicznych kontrahentow na umowe o dzielo dajac im licencje na umieszczenie na stronie internetowej (technologie silverlight,flash itd)

Problem jest w podatku. Niekoniecznie wiem, jak rozliczyc umowe o dzielo z zagranica. "Towar" (tak nazwijmy gre) nie podlega prawdopodobnie ocleniu bo nigdy nie przekracza granic polski na nosniku - jest wysylany droga elektroniczna przez email. W terminie pozniejszym, zamierzam wraz ze znajoma otworzyc dzialalnosc gospodarcza- i zamierzamy zajmowac sie produkcja takich gier, nacodzien, na wlasny rachunek. Natomiast na ten moment mam zlecenia, na konkretne dzieła (tylko dlatego zamierzam bawic sie w umowe o dzielo). Nie chce bawic sie w problemy, z odliczaniem 50% od praw autorskich- wole miec swiety spokoj, zaplacic nawet wiecej, ale niech sie ode mnie urzad odwali i da zyc :/

Jaka stawka mnie dotyczy?
nie bedzie problemu z przelewem na konto paypal? (myslalem, zeby wydrukowac przelew z paypala, na konto oraz przelew ktory dokonuje na konto osobiste w banku i dolaczyc to do deklaracji, aby nie bylo problemow z wiarygodnoscia)

Bede bardzo wdzieczny za odpowiedz. Serdecznie pozdrawiam.
Wyświetlaj:
Programista / 94.75.121.* / 2010-02-23 15:23
Jednak Prawniczka była spoko, w sumie warto było wybulić te 2 stówki.