Forum Forum dla firmKsięgowość

rozwiązania IT dla księgowości

rozwiązania IT dla księgowości

Kammy / 46.134.163.* / 2016-06-25 18:40
Hej, z jakich rozwiązań IT dla księgowości korzystacie na co dzień w swojej pracy? Chcę maksymalnie unowocześnić biuro, które prowadzę. Mam np. pomysł, aby wprowadzić SaldeoSMART – innowacyjny program do odczytywania papierowych dokumentów i do ich elektronicznego obiegu w firmie. Po inspiracje wybiorę się na pewno na Targi IT Future Expo, które się odbędą we wrześniu w Warszawie, a które są dedykowane innowacjom informatyczno-technologicznym, m.in. dedykowanym księgowości. Tymczasem może Wy się podzielicie informacją, z czego korzystacie?
Wyświetlaj:
Zuza82 / 93.95.88.* / 2023-03-04 18:24
Znam eSZOK w firmy ze Śląska. Naprawdę to co to oprogramowanie potrafi to jest wooooow.
Wojciech33! / 5.173.249.* / 2021-08-28 22:06
W mojej firmie obsługę IT powierzyliśmy firmie KUMANET. Specjaliści z tej firmy pomagają nam wybrać i wdrożyć nowe oprogramowania dzięki czemu znajdujemy optymalne rozwiązania. Polecam ich usługi.
Tomek 2020 / 93.95.88.* / 2020-09-18 22:14
JA osobiście używam oprogramowania eSZOK. Ma bardzo dużo ciekawych rozwiązań z których korzystają moi klienci.
sagsa / 194.42.116.* / 2020-01-08 08:55
Wybór odpowiedniego i nowoczesnego oprogramowania dla firmy jest ważnym punktem dla jej odpowiedniego rozwoju. Sprawdź jakie funkcje może zaoferować program Firmao.pl CRM/ERP w chmurze. Dzięki takiemu oprogramowaniu zaoszczędzisz wiele pracy i czasu. Z kodem UYGDE543 uzyskasz 10% rabatu oraz 14 dniowy okres testowy. Firmao.pl/oferty
maghan / 2018-09-04 09:31
Z tego typu rozwiązań polecam eSZOK od CTI. Unowocześnienie biura to jedno, ważne jest to, że praca jest przyspieszona - niektóre czynności można z powodzeniem zautomatyzować i odciążyć od ciągłego wklepywania danych. Skany FV mogą wrzucać także klienci w swoim panelu, gdzie mają wgląd we wszystkie swoje dokumenty i info co się z nimi dzieje. Zeskanowane FV w tle przetwarza OCR, odczytane dane się sprawdza i zatwierdza, a obrobiona FV trafia do rejestru VAT (Optima). Co jeszcze jest fajne - można komunikować się z klientem za pomocą czatu, nawet z poziomu konkretnej FV. Więc nie trzeba poświęcać tyle czasu na telefony, wyjaśnienia i przeszukiwanie segregatorów.
Michał Bobucki / 79.191.87.* / 2018-08-28 10:12
Polecam skontaktować się z firmą Alfavox. Profesjonalne podejście do klientów, korzystaliśmy z ich oferty kilka razy i jesteśmy zadowoleni. Praca ułatwiona i wszystko jak najbardziej na plus.
rafix123 / 2016-11-03 12:31
My ostatnio zaczęliśmy korzystać z aplikacji TaxOrder działającej w modelu chmurowym i jesteśmy z niej naprawdę zadowoleni. Pomijam fakt, że nie trzeba do biura ściągać całego informatycznego zaplecza, aplikacja ma po prostu fajnie przemyślane opcje i już po miesiącu używania zauważamy, że praca w biurze po prostu się usprawniła (bo temu przede wszystkim służy aplikacja). Z potrzebnych funkcji masz tu m.in elektroniczny obieg dokumentów, pomiar czasu, bilingowanie :)

Najnowsze wpisy