Andi29
/ 89.77.49.* / 2010-01-05 13:42
Czegoś takiego jeszcze nie widziałem. Jak nie chciałem patrzeć na politykę tak teraz widzę, że trzeba PATRZEĆ i SŁUCHAĆ i REAGOWAĆ na to co się dzieje. Nie jestem prawnikiem ani urzędnikiem, ale rozumiem w jaki sposób działają nasze urzędy i w jaki nasze prawo. A z tego co widzę ludzie o tak wysokiej wiedzy jak Pan Wassermann oraz Pani Kępa są atakowani przez specjalnie dobranych do tej komisji ludzi o wątpliwych kwalifikacjach, czego dobry przykład dają podczas przesłuchań, którzy zamiast zajmować się sprawą wiodącą oddalają się od niej rzucając ochłapy medialne.
Przykro się patrzy na to jaką partię wybraliśmy do rządzenia naszym krajem, z kim ta partia się zbratała i jaki cyrk nam urządza.
Najgorsze jest to, że w Polskim rządzie trudno znaleźć partię która mogła by nami rządzić rozsądnie.... każdej partii będącej przy władzy po jakimś czasie ta władza odbija do głowy.
Afera hazardowa to jest mały skrawek tego co powinno być zrobione już dawno....za dużo jest w naszym kraju korupcji i przyzwolenia...
Politykami są filozofowie, chemicy, ekonomicy, lekarze.... którzy zgarniają niezłe pensje za robienie "czegoś" dla kraju... proszę was!pfff!...więcej robi dla kraju sprzątaczka ,rolnik czy budowlaniec, którzy swoją pracą dbają o to byśmy mieli co jeść, gdzie mieszkać i mieli czysto....
Pensja tych polityków jest zgarniana z podatków, które są skrupulatnie ściągane od obywateli. Opłacany jest ZUS gdzie i tak ze szpitali publicznych staramy się nie korzystać bo albo Ciebie nie przyjmą i odeślą do następnego, albo tak wyleczą, że możesz już stamtąd nie wyjść przykładem może być ostatnia tragedia będącej w moim wieku kobiety z dzieckiem.... sam zresztą byłem kiedyś tak potraktowany i odsyłany z jednego do drugiego szpitala , gdzie po 3 miałem dość i wyleczyłem się prywatnie od tamtej pory leczę się tylko prywatnie a kasa na ZUS i tak jest mi zabierana.... paranoja.