Forum Forum inwestycyjneWydarzenia

Rynek akcji kontynuuje wzrosty

Rynek akcji kontynuuje wzrosty

skomentuj
Money.pl / 2006-02-20 20:15
Komentarze do wiadomości: Rynek akcji kontynuuje wzrosty.
Wyświetlaj:
gracjan 18 / 82.160.8.* / 2006-02-26 08:24
witam wszystkich. mam jedno pytanie . w co mozna zainwestowac w tym tygodniu zeby zarobic i wyjsc na tej inwestycji do przodu ? chcialbym wydac kolo 1000 .co moglibyscie mi poradzic? DZIEKI WIELKIE pozdro
tomi / 83.26.29.* / 2006-02-21 20:06
witam wszystkich
szukam ciekawych opinni na temat ganta jak widac zaczyna sie powoli rozkrecac???
kto ciekawego jeszcze cos wie. zapraszam
pozdro.
Robson / 83.29.15.* / 2006-02-21 18:24
Od pewnego czasu wam się przyglądam i czytam wasze opinie na temat spółek.
Zaczołem inwestować na giełdzie od ok. 2 tygodni czyli jestem nowicjuszem bardzo młodym z początku nie szło najlepiej 10% straciłem dziś już jestem na plusie i oby tak było dalej tylko PGNIG na minusie mam cichą nadzieje że chociaż kubek dostane od redakcji.
Co forumowicze twierdzicie na Bioton i PKN w następnym tygodniu raporty.
marks / 193.24.220.* / 2006-02-21 22:22
jak sie kaminski wezmie za spolkipotentatow gieldowych to zeby nie zaczely spadac na leb na szyje
borek / 2006-02-21 17:52 / portfel
co sadzicie o MUZIE, bo według moich analiz powinna niebawem ruszyc w góre???
borek / 2006-02-21 17:03 / portfel
witam wszystkich.
dzis przyrobilem troszke na mostostaluexp. co sadzicie o biotonie, bo cos nie moze sie wykaraskac z tego 18,1??
mam rowniez troche HOOP (cos nie moze wystrzelic). czekam na wasze opinie. pozdrawiam
Vaju / 213.238.100.* / 2006-02-21 10:41
Mam jeszcze jedno pytanie, może ktoś wie gdzie można obserwować transakcje pakietowe ?
Redakcja forum / 2006-02-21 16:25 / Administracja forum
I jakie dziś wyniki?
Robbi / 2006-02-21 16:49 / Pan Forumowicz (ponad 500 wypowiedzi)
Całkiem niezłe, zmniejszyłem swoją stratę z -1,63% do -0,36%.
Mogloby być lepiej alejak zkcje odrabiają to opcje dalej tracą, ponadto stop loss wyrzucił mnie z Unimilu po 41, zapomnałem że go w piątek ustawiłem.

PS. A w odpowiedzi na ten post:
2006-02-21 07:31:05 | *.*.*.* | Redakcja_Forum
Prosimy o adres - wyślemy kubek. Trzymamy kciuki za wyniki.
Z góry dziękuję za odzew, adres powinien być w bazie (przy rejestracji i przesyłałem), a jeśli nie to proszę dać znać na jaki adres go przesłać.
jolly / 83.6.246.* / 2006-02-21 13:55
Jestem zupełnie początkującym i "zielonym" graczem. Kasę zainwestowałam w TVN. Kupiłam je po 93,8. Myślicie, że jest szansa na jakis wzrost. Jeszcze niedawno kręciły się koło stówki, a teraz taki zastój. Warto je trzymać, czy raczej łapać inne okazje?
Vaju / 213.238.100.* / 2006-02-21 10:40
dzięki, nie znam dokładnych parametrów, ale cenę akcji bez prawa poboru ustala sie następująco:
V = (M-S) / (N+1)

gdzie:
V- teoretyczna wartość prawa poboru
M - cena rynkowa starych akcji
S - cena emisyjna nowych akcji
N - liczba praw niezbędnych do objęcia jednej nowej akcji
Robbi / 2006-02-21 10:43 / Pan Forumowicz (ponad 500 wypowiedzi)
Teorię znam. Chciałem poznać twoje zdanie jak ty to przewidujesz, na ile szacujesz, o jak wiesz prawda zawsze jest rozbieżna z wyliczeniami teoretycznymi.
Vaju / 213.238.100.* / 2006-02-21 10:53
Wiesz jak to jest z takimi spółkami. Z msz też się napaliłem no i musiałem czekać do wczoraj żeby wyjść na swoje. Moim zadaniem pewnie skoczy o ok. 20% zmianie ceny. Na giełdzie jest dużo inwestrorów trochę z przypadku (sam wczoraj z jednym rozmawiałem, gość kupił Bytom za kilkadziesiąt tysięcy i nawet nie wiedział czym ta spółka sie zajmuje, nieźle co ?:) Jak zobaczą, że cena spadła o kilkadziesiąt procent to (mam nadzieję) wygenerują niezły popyt ! Ja tak czy inaczej trzymam.
Vaju / 213.238.100.* / 2006-02-21 10:56
No i w ten sposób zarobiłem już na Alchemii, Gancie i Fonie ! Na takie spekulacje przeznaczam jednak nie więcej niż 20% portfela. Bo nigdy nic nie wiadomo, jak sam zresztą napisałeś.
Vaju / 83.20.33.* / 2006-02-21 09:49
Witam wszystkich po urlopie.
Mam nadzieję, że na forum juz spokojniej niż ostatnio ;)
Mam pytanie może ktoś sie orientuje czy ustalenie prawa poboru do Capitala jest 23 czy 24 lutego, bo mam tego trochę a spekulacje na pewno sie pojawią
Nie wiem na którym wątku jesteście, bo dziś są dwa
Robbi / 2006-02-21 10:07 / Pan Forumowicz (ponad 500 wypowiedzi)
Z tego co mi wiadomo to jest 27.02.
http://dmbzwbk.pl/19722
Robbi / 2006-02-21 10:11 / Pan Forumowicz (ponad 500 wypowiedzi)
A jaki scenariusz przewidujesz na Capitalu. Jakie górne i dolne granicę cenowe, i jaką cenę bez PP. Ja mam tego też troszkę (9,25%) i na razie na stratach. Czy ma szansę wybić się jeszcze przed PP ponad 80zł?
avers / 2006-02-21 10:07 / Bywalec forum
2. Dzień prawa poboru zostaje ustalony na 27 lutego 2006 roku.
Rafi / 80.53.164.* / 2006-02-21 10:06
Zobacz na posty do najnowszego komentarza. Pozdro.
Igor | Evil Empire / 2006-02-21 09:24 / Ja sem gieldowy nietoperik
Big thx redakcjo

P.S. Ja widze juz ze dzis MI to raczej nie powalczy, a ja sie juz niecierpwlie, nie dobrze oj nie dobrze.
Igor | Evil Empire / 2006-02-21 07:56 / Ja sem gieldowy nietoperik
Droga redakcjo jak to jest, niby się nie czepaim, ale wczroaj buyłem 3 na liście do upominków ( a kubeczek nie powiem z money.pl by mi sie również w pracy przydał) a tu nic, 0 odzewu od Was.

Ech lepiej idę popatrzeć jak dziś się moje maleństwa zachowują jak nie to dam klpsa w .. :D

A email jest w waszej bazie danych podczas rejestracji :)
Redakcja forum / 2006-02-21 08:01 / Administracja forum
Oczywiście, jest Pana adres, kubek wyślemy. Powodzenia!
Redakcja forum / 2006-02-21 07:37 / Administracja forum
Trzymamy kciuki za Wasze decyzje inwestycyjne. Szczerze Wam kibicujemy i robimy wszystko, by forum służyło tej sprawie.
Dzisiaj wspieramy upominkami debiutantów na giełdzie. Napisz od czego własnie zacząłeś swoją przygodę z giełdą i przyślij adres pod forum@money.pl. Hasło: debiut. Czekamy na pierwsze 5 zgłoszeń.

Uwaga: Mamy zasadę, że forumowicz może otrzymać 1 kubek, 1 smycz, więc jeśli adres powtarza się częściej, nie wysyłamy.
junior24 / 2006-02-21 09:43 / Bywalec forum
A co myslicie o Jutrzence pokaze cos dzis???
Igor | Evil Empire / 2006-02-21 09:31 / Ja sem gieldowy nietoperik
Moja przygoda zaczęła się od.... filmu pt. " Pierwszy milion"
:)

Wiem to żałosne, ale każdy miał jakiś impuls :)

I tak po okresie studiów i samonauki zainwestowałem pierwsze ciężko zarobione pięniądze w pko bp.
Na dzień dzisiejszy żałuję że nie poczekałem
ale człowiek uczy się na własnych błędach, Bismarck napisał kiedyś że inteligenty cżłowiek uczy się na cudzych błędach, ale człowiek również uczy
się całe życie :) ... więc mam jeszcze nadzieję :).

Na dzień dzisiejszy po roku grania moja wiedza na temat giełdy znacznie się poszerzyła, a moja infaltywnośc i porywczość znacznie obniżyła :)..

Tak mniej więcej zaczęła się moja przygoda w Częstochowie, w PKO BP
założyłem konto brokerskie i po debiucie akcji zakupiłem PKO BP :D. Od tego czasu przewinęło mi się wiele akcji ( zazwyczaj dziś są +50 % ).

Pozdrawiam wszystkich debiutantów i tych którzy już są REKINAMI GPW.
Rafi / 80.53.164.* / 2006-02-21 09:31
Ukradłem "pierwszy milion", a później to już z górki :)

Pozdrowienia dla redakcji.
Moje wypociny wysłałem Wam na maila i chyba za 3 razem adres (taki mam dzisiaj zwariowany dzień)
siepan / 81.168.203.* / 2006-02-21 09:13
A ja zaczałem zaraz po tej bance internetowej. Kiedy softbank z 200 kilkudziesieciu złoty spadł na 79 no i myslałem ze to okazja. Zainwestowałem, a raczej straciłem wowczas swoja pierwsza pensję :) Ale najgorsza inwestycja było kupno akcji 4Media - 5000 poszło z dymem - dla niewtajemniczonych - firma została usunieta z GPW
sząszi / 83.18.144.* / 2006-02-21 09:36
ROZUMIEM TWÓJ BÓL, WSZEDŁEM KIEDYŚ W PAŻURA.
NIEŹLE WTEDY POPŁYNĄŁEM, ALE TO BYŁA NAJLEPSZA LEKCJA GRY NA GIEŁDZIE.
Rafi / 80.53.164.* / 2006-02-21 09:35
Pamiętam jak kupiłem Uniwersal. Na szczęście dla ciotki i za jej kasę :)
avers / 2006-02-21 09:07 / Bywalec forum
Witam wszystkich.
Jestem z "zaciągu" PGNiG.
Miało być inwestowanie "na sępa" tzn. atak na 100% zysk..
Ale okazałem się mniej odporny na hazard.
Jest ok. (za IV kw. 2005 +20%)
PZDR.
Berni / 85.128.46.* / 2006-02-21 08:01
Ja tez bym chciał cokolwiek od was, moze byc nawet smycz
ccc / 81.210.116.* / 2006-02-21 07:52
Witam
Ja zacząłem stosunkowo niedawno od zakupu SterProjektu jak jeszcze sie tak nazywał:) Nawet jak na początek zarobiłem chyba około 10%:) Potem juz nie było tak różowo ale ogólnie jest nieźle.

Pozdrawiam
hajdi / 2006-02-21 06:52 / "Uznany Gracz Giełdowy"
O co chodzi z tymi kubkami ja tez chce !!!! Bede se z niego pił kawke i patrzyl jak moje MNI i MCI rosną :))
orzeł / 2006-02-21 01:20 / Uznany Gracz Giełdowy (2474 postów)
witajcie
późna pora nie sprzyja pisaninie nadmiernie długiej więc króciutko :
mój stan posiadania nie zmienił się i chyba dobrze bo portfelowo nieźle to wygląda!
fantastyczny ruch na uni (technicznie do kontynuacji jutro z sygnałem kupna na macd?)
zgodnie z planem Epd (nie chcę pisać jaka cena mi się na nim wyobraża bo nie chcę się sam oszołomić - dobrze że mnie Jujo studzi ale 45 niewyjęte)
prosper - jutro walka na 14,8 - jeśli przy dużych obrotach to kolejna falka wzrostowa (jak się rynek całościowo nie popsuje)
zozole mogą mieć kłopot z 3,5 czarna świeczka z 9 lutego dymi okropnie (myślę że mogą jeszcze raz zejść do lini trendu)
Ibsys kierunek 1,1 ?- wykres tygodniowy
idm - to już wiecie
ciekawie wielce wygląda igroup(technicznie) (nie mam)
Biotonowcy do walki bo jest o co (nie mam) a bez walki się nie obejdzie!
nie powiem że jestem spokojny o Wandę - możliwe zejście do 4,6 (ale potem up)
wawel (Stroke ale czuj - mniam mniam - gratulacje:)
ciekawe co zrobi jutro stalexport (nie rozumiem się na nim - dziwny jakiś :) jeśli jest tu jakiś specjalista chętnie poczytam !?
Jutro spróbuję pozbyć się do reszty Variata (na niego padło choć nic do niego nie mam :) próbuje uwolnić troszkę kasy
DLACZEGO nikt nie płacze że dostał pit za 2005
ja właśnie dostałem.............
marks / 193.24.220.* / 2006-02-21 21:49
odnosnie "ksiecia" to mysle ze skoro cukier bedzie taniec to i wyniki beda ale ja go potrzymam,moze tez zarzad sypnie akcjami z pp,co o tym myslisz
Niedoświadczony / 213.134.160.* / 2006-02-21 08:29
Orle gdy pisałeś o zakupie kosmetyków to myslałem że chodzi ci o Pollenę Ewkę a nie o Varianta. Kupiłem więc dzieki Tobie Pollenkę i jestem kilkadziesiąt % do przodu.
orzeł / 2006-02-21 09:52 / Uznany Gracz Giełdowy (2474 postów)
to cudnie :):):):):)
Robbi / 2006-02-20 22:04 / Pan Forumowicz (ponad 500 wypowiedzi)
Dostałem dzisiaj przesyłkę z Money.pl.
Pierwsze wrażenie - jakaś mała!
Drugie - to nie kubek na który czekałem i o ktorym wszyscy piszą że wyśmienity, tylko smycz (takich mam wiele).
Trzecie - wielkie rozczarowanie! - i czym ja sie pochwalę kolegom w pracy?
Ostatnie - prośba do redakcji - może znajdzie się jeszcze jakiś kubeczek, bo ostatnio wyniki giełdowe mam nie najlepsze (nie doczekałem się głebszej korekty) i kawa mi nawet przestała smakować! - Potrzeba coś na poprawienie humoru bo przez ostatnie dwa tygodzie roztrwoniłem cały 12% zysk na który ciężko pracowałem przez ostatnie 3 miesiące.
Redakcja forum / 2006-02-21 07:31 / Administracja forum
Prosimy o adres - wyślemy kubek. Trzymamy kciuki za wyniki.
Jeck / 2006-02-20 22:30 / "Poławiacz perełek"
Robbi, a może wypada sie cieszyć z tego co się dostaje???

Następnym razem jak sie postarasz to może i kubek Ci wpadnie (faktycznie jest rewelka:)
(a niedługo takim kubkiem i dżeju będzie sie chwalił (pozdro dla dżeja, orła i hajdi (następny będzie dla Ciebie (MNI, MCI rulez ;)- mam Ci sporo do zawdzięczenia- obiecany zimny Żywiec dalej aktualny.

A co do smyczy- pewnie akurat takiej nie masz...i na pewno jest OK
Robbi / 2006-02-20 23:03 / Pan Forumowicz (ponad 500 wypowiedzi)
Nie mówię że się nie cieszę. Tylko wiesz jak to jest. Wszyscy chwalą się jaki to fajny kubek dostali, znajdujesz swojego nicka na liście do nagród, nicierpliwie czekasz na przesyłkę i po rozpakowaniu pełne zaskoczenie, GDZIE TEN KUBEK!
Przepraszam że krzyczę ale właśnie tak się zachowałem kiedy mi żona oddała przesyłkę i ją rozpakowałem.
PS. W MNI wierzę i nie oddam poniżej 9,5. Taki pułap ustawiłem już przy poprzednich wzrostach, ale się nie załapałem.
A co do zawdzięczania to nie ma o czym mówić, staram się tylko naśladować najepszych na tym forum i dzielić się swoimi uwagami, jak to oni czynią. Jeśli komuś się to przydało i pomogło w zyskach to mogę się tylko cieszyć, bo samemy czasem brak mi konsekwencji i odwagi do realizacji własnych spostrzeżeń których nie do końca jestem pewien. Fak jest że po ostatnich analizach które zrobiłem zakupiłem wirtualnie 14 spółek po cenach jakie sobie ustaliłem (4 nie weszłe bo ustawiłem się za nisko) i 11 z nich na chwilę obecną perzynosi zysk a tylko 3 stratę, szkoda że w rzeczywistości kupiłem tylko 2 (jedna stratna i jesna zyskowna, w sumie obecnie -0,35%).
Jeck / 2006-02-20 23:40 / "Poławiacz perełek"
W sumie to trochę Ci się nie dziwię, bo kubek jest naprawdę fantastyczny -dzieki FORUM.money.pl :)

Ja juz miałem szczeście wygrać 2- :) I mam nadzieje że Tobie tez sie uda..Pozdro
Robbi / 2006-02-21 00:00 / Pan Forumowicz (ponad 500 wypowiedzi)
No dzięki! Też mam nadzieję!
janusz / 2006-02-20 22:22 / Bywalec forum
Ja jestem w ,,plecy" , na spekulanckich zabawach ale super kubek mam,(duży,granatowy,z grawerowanym napisem MONEY PL.) Moją ostatnią deską ratunku jest mci-kupione wczoraj,mostzab-dziś i nabyta na samej górce( 94,8) lubawa.Pozbyłem się dzisiaj millennium.
Robbi / 2006-02-20 22:50 / Pan Forumowicz (ponad 500 wypowiedzi)
Ja swoje złe notowania zawdzięczam opcjom na wig20 (bawię się nimi od niedawna) wierzyłem w korektę i zacząłem je kupować (PUT) na pierwszej się udało +63% w dwa dni. Później żałowałem że za wcześnie sprzedałem. Zacząlem kupowć kolejne, na początku rosło nieznacznie więc nie sprzedawałem, później zaczęło spadać więc dokupowałem aby uśrednić. W pewnym momenciu uświadomiłem sobie że mam już umoczone ponad 9% kapitału, ale było już zapóźno na odrabianie, jak przez najbliższe dni nie pociągnie wig 20 w dół w okolice 2750 (a najlepiej niżej) o będę stratny na opcjach średnio 80,9% (na dzień dzisiejszy) co daje na dzisiaj 6% kapitału.
NIEZŁA LEKCJA POKORY DO GIEŁDY I JEJ REGÓL.
Reasumując mam nadzieję że dostanę w końcu ten kubek na pocieszenie?
PS. Obecny stan mojego posiadania to :
Polimex - 33%,
Capital - 9,25%,
Alchemia 8,5%,
MNI - 6%,
Unimil - 5,5%
Impel - 5,45%
Boryszew - 5,4%,
Fon - 4,65%,
PEP - 4,6%,
EnergoPłd - 4,15%
IBsys - 3,35%,
i nadal 7,5% w opcjach PUT na wig20,
Jeśli ktoś ma jakieś ciekawe newsy na temat tych spółeczek to będzę wdzięczny jak się nimi podzieli. Komentarze krytyczne rónież mile widziane. Doradźcie coś bo poza PXM i Unimilem (minimalnie) to reszta na stratach. Powiedzcie co warto trzymać a czego na pewno się pozbyć?
mara / 213.77.194.* / 2006-02-21 05:34
Witam i pozdrawiam wszystkich.Po raz pierwszy odważyłam się zabrać głos mimo że w sprawach giełdy jestem bardziej zielona niż żaba. Gram od niedawna niemal całkowicie bez podbudowy teoretycznej ( choć bardzo nie lubię intuicyjnie) tak więc wasze sugestie są mi bardzo pomocne - dziękuję. A propos portfela Robbiego; mimo że dyletantka , powiem co mi wiadomo. Alchemia ponoć (oraz Skotan) mają przyszłość, Capital i Boryszew też miałam ochote kupić ale nie załapałam się. Fon również planuję nabyć.Spotkalam się z opinią że spośród spółek IT godny uwagi jest COmarch . Co do opcji nie mam zielonego pojęcia o nich więc nie zabieram głosu. Chyba 16 II dostalam rekomendację kupuj Stalprofi no i kupiłam po 12.20 ale czyżby za drogo bo nie wskakuje wyżej. Byłoby dobrze gdyby jakiś znawca podpowiedział Ci , mnie również , czy nie masz potrtfela zanadto rozdrobnionego. Ja nad swoim przy 10 spółkach też się zastanawiam. Wiem że niewiele pomogłam ale mam nadzieję ze nie zaszkodzilam . POzdrawiam życzę powodzenia
Pablo / 2006-02-20 21:16 / "Uznany Gracz Giełdowy"
Czy redakcja money lub ktoś inny może mi coś wytłumaczyć. Poniżej podaję dane finansowe Jutrzenki za rok 2004. W danych finansowych udostępnianych na stronie money w "profilu spółki" dane są następujące:
Przychody netto ze sprzedaży 182111
Zysk (strata) na działalności operacyjnej 9608
Zysk (strata) brutto 10197
Zysk (strata) netto 8161

Natomiast dane finansowe w raporcie finansowym od spółki
I. Przychody netto ze sprzedaży 182 111
II. Zysk (strata) z działalności operacyjnej 28 063
III. Zysk (strata) brutto 28 574
IV. Zysk (strata) netto 26 597

Skąd taka różnica?
avers / 2006-02-20 21:47 / Bywalec forum
Dane ze strony MONEY pochodzą z :

• Raport Uzupełniający opinie z badania Sprawozdania Finansowego za 2004 rok . Z 28 .04. 2005r.

Pozdrowienia dla wszystkich.
Pablo / 2006-02-20 22:18 / "Uznany Gracz Giełdowy"
To dlaczego Jutrzenka nie podaje danych z raportu po badaniu tylko przed?
avers / 2006-02-20 23:03 / Bywalec forum
Podaję stronę z "pełną " informacją .
http://www.jutrzenka.com.pl/relacje_inwestorskie_raporty_roczne.php

Ale ja tylko zapoznałem się własnie z tym ostatnim.
do początku nowsze
1 2
skomentuj
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy