Forum Forum dla firmZakładanie firmy

serwisowanie telefonów firmowych

serwisowanie telefonów firmowych

Alicja Woźniak / 83.31.224.* / 2013-12-06 00:22
Dobry wieczór, z góry proszę o wybaczenie, jeżeli piszę w złym dziale - nie mogę się połapać. Chciałabym poprosić o podanie jakichś sprawdzonych firm, które zajmują się serwisowaniem telefonów. Na pewno większość z Państwa, która prowadzi własną działalność gospodarczą ma do czynienia z serwisami komórek. Ja szukam jakiegoś naprawdę poleconego. Firma, w której pracuję się rozwija i będziemy potrzebowali stałego kontaktu z serwisem. Nie mam zbyt wiele doświadczenia na tym polu także proszę o jakieś rady i sprawdzone firmy. Główne biuro mamy w Warszawie - i najlepiej jakby tam też znajdował się serwis. Spokojnej nocy!
Alicja Woźniak
Wyświetlaj:
szklarek / 2013-12-06 12:07
Raczej ten dział forum:

http://www.money.pl/forum/grupa,89,0,0,40,0,it;i;telekomunikacja.html

albo

http://www.money.pl/forum/grupa,72,0,0,40,0,komputery;i;nowe;technologie.html
Alicja Woźniak / 83.31.219.* / 2013-12-12 22:21
Dzięki i przepraszam, już się tam ulokowuję.
ULKA551 / 109.241.131.* / 2020-07-24 14:14