Forum Prawo - porady i tematy

Skazani zapłacą za pobyt w więzieniu

Skazani zapłacą za pobyt w więzieniu

Money.pl / 2007-04-08 08:41
Komentarze do wiadomości: Skazani zapłacą za pobyt w więzieniu.
Wyświetlaj:
adria / 83.15.35.* / 2010-04-09 16:20
Proszę Państwa ostudźmy emocje, pomysł dobry na pierwszy rzut oka, ale proszę użyć wyobraźni, do więzienia bogaci rzadko idą, trafia szarak wychodzi bez pieniędzy, bez pracy i z komornikiem na głowie. Czy państwo myślicie, że uczciwie położy się i będzie czekał na śmierć, pójdzie "w miasto" i będzie nas przeciętnych okradał i zabijał żeby przetrwać i nic tu po tym, że znowu trafi tam do izolacji. Bo lepsze życie będzie za kratami, niż wegetacja tu. Czy nie mam racji?
querty21 / 77.236.4.* / 2009-01-18 10:03
Go p. Jerzego Stefaniaka. To, że buduje się im ''luksusowe więzienia'' to przesada. Wiadomo, że sa to ludzie i nie moga mieszkać w ''syfie'', ale uwierz, że wysokiego standardu nie mają. Studiuję resocjalizacje i widziałam parę aresztów śledc zych i zakładów karnych. :-) sale sie odnawia (maluje ściany, prostuje prycze), ale i tak za miesiąc cela wygląda... masakrycznie.
Jerzy Stefaniak / 85.89.191.* / 2008-10-07 13:37