Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie

skok stefczyka

skomentuj
slawekgdynia84 / 2008-03-02 17:28
Mam pytanie odnosnie Skoku.wystapilem u nich o pozyczke gdyz w normalnym banku nie chcieli mi jej udzielic.Bik-bo nigdy nie bralem kredytu i to ze mam odroczenie z woja jeszcze tylko na rok.W skoku zlozylem wniosek-zarabiam 3000netto i wzialem poreczyciela ktory po1)ma u nich pozyczke i splaca ja regularnie i po 2)zarobki tej osoby to 5400netto.W piatek juz dzwoniono do mojej firmy i szef wszystko potwierdzil.Myslicie ze jest szansa by uzyskac u nich pozyczke?Babka ktora tam pracuje byla prawie przekonana ze sie to uda gdyz ponoc Skok sprawdza Bik ale nie ma to wplywu na decyzje kredytowa lecz na oprocentowanie itp. czy to prawda?
Wyświetlaj:
ziomus / 89.77.37.* / 2008-09-23 16:48
a co oprocentowania w skoku,to u nich najbardziej liczy sie staz w skoku,jak jestes klientem z ulicy to bedziesz mial duzo wyzsze oprocentowanie,niz ktos kto splacil juz u nich pozyczke
gosc z BB / 83.5.8.* / 2008-09-21 01:57
Przestrzegam przed ta organizacja.
Po moich zlych doswiadczeniach ze splata kredytu zaciagnietego przez mojego ojca nie mam watpliwosci co do intencji SKOK.
Nie daj sie wkrecic w machine ktora bedzie wysysac Twoja kase po ostatni grosz.
złoty środek / 2009-02-02 21:00
Jeśli zaciąga się kredyt to logicznym jest, że trzeba go spłacić co do złotówki. Ratę wpłaca się co miesiąc nie wiem co w tym jest nie zrozumiałe. Czy w polbanku spłata pożyczki wygląda inaczej, kompletne bzdury. Skok nie jest instytucją harytatywną tylko finansową
karo22 / 2008-11-28 11:40
Ja też przestrzegam.Omijajcie ich lepiej dużym łukiem.Przynajmniej ja mam taki zamiar.Oskarżyli mnie ostatnio o kradzież pieniędzy,czego na monitoringu nie widać bo nic nie ukradłam.Nabawiłam się tylko nerwicy.Dla mnie to jakaś banda ,jak można oskarżyć kogoś bez dowodów.
złoty środek / 2009-02-02 21:05
dziecko, z pewnością nikt nie oskarża nikogo o kradzież bez dowodów. Jak za dużo się kombinuje, to ma się nerwice, ale z innego powodu.
Wszędzie są kamery, każdy krok w systemie jest monitorowany.
alleluja! / 94.42.32.* / 2010-03-21 17:02
każdy krok w systemie jest monitorowany

kolego, Ty chyba dzisiaj nie lales... hehe.
kazik 71 / 83.26.13.* / 2009-10-31 12:39
czemu tych ludzi czarujecie sprawdz skok w dębnie lubuskim tam pracują sami czarodzieje
dsadjhiwwifd / 94.42.47.* / 2009-07-24 19:42
zdziwilbys sie, jak wszystko jest monitorowane chlopczyku. niejedna osobe mozna wkopac na podstawie dziwnych dowodow. sam teraz to przechodze w banku, ale sprawa jest juz na finiszu. oskarzyc kogos latwo, udowodnic trudniej.
GOŚĆ WW / 80.50.238.* / 2008-11-11 17:26
TRZY RAZY KORZYSYAŁAM Z TEGO BANKU -ZAWSZE BYLI DLA MNIE WYROZUMIALI I DLA MOICH POTRZEB FINANSOWYCH,,W PRZYSZŁOŚĆI WIEM ŻE MOGĘ NA NICH POLEGAĆ ..POLECAM KAŻDEMU
rafic1 / 83.30.72.* / 2009-05-19 15:35
Ja pracuje od 3 lat poza granicami kraju ( jak wielu z nas ) . Teraz jestem na dłuższym urlopie i ubiegam się o kredyt . Niestety Polskie banki maja niezrozumiałą dla mnie politykę . Pomimo że mam udokumentowane przez swojego pracodawce dochody ( 2500 euro miesięcznie ) oraz umowę o pracę , stały meldunek w Polsce to i tak dla banków w tym kraju jestem osoba niewiarygodną i nie można mi dać kredytu . Nawet bank ,w którym od trzech lat mam konto i na to właśnie konto regularnie wpływa moja wypłata nie chce mi dać tego kredytu . Chodzi mi tylko o 10 000 . Zaznaczam że nie mam żadnych zobowiązań i nigdy nie zalegałem z żadnymi płatnościami .
Generalnie nie wiem co sądzić na temat Skoku Stefczyka , ale to jedyna firma , która wierzy w moje uczciwe intencje . A tak w ogóle ,to przenoszę całe swoje finanse do Holandii . Tam przynajmniej traktują człowieka normalnie , a nie jak potencjalnego oszusta.
ziomus / 89.77.37.* / 2008-09-23 16:44
ja u nich splacam pozyczke ,i zawsze bylo ok,zero problemow,bralem ja 3 lata temu i na bardzo ciekawych warunkach w porownaniu z bankami,teraz maja wyzsze oprecentowanie i troche sie pogorszyla jakosc uslug to fakt ale caly czas sa atrakcyjni dla klienta ,napewno jesli chodzi o pozyczki
waderpoland / 2009-01-26 11:23
jezeli dla ciebie oprocentowanie 25% w skali roku jest atrakcyjne, to juz tobie wspolczuje ;)
k1k9k8k5 / 77.253.172.* / 2009-02-10 22:18
no widze ze nawet sie z oferta nie zapoznaliście a komentujecie nie ma oprocentowania 25:)najpierw sprawdz potem pisz
waderpolandxx / 94.42.63.* / 2009-04-02 21:45
tak, to ile w skali roku przeplacamy w tej 'taniej' organiazacji? mhn? czekam...
mądry / 79.162.127.* / 2009-07-09 21:51
a kto człowieku da ci za darmo pieniądze...no czekam (oto nasza polska cała ale można w niej żyć
gostek12 / 79.185.55.* / 2009-09-11 17:16
Ja chcialem wziąsc pożyczkę w skoku i dostarczyłem wszystkie dokumenty,chociaż pisali że nie są potrzebne. Reklamują sie że decyzja jest w godzinę, a w mojej sprawie mija 5 dzien i pomimo moich maili o odpowiedz nikt nie raczył mnie poinformować jaka jest decyzja.
Nie szanują klijęta ,a to świadczy zle o calej instytucji!
gostek
Maciej W / 83.5.120.* / 2009-02-14 20:29
Proponuje zapoznac się ze stroną:

www.wolnykopernik.pl

I zobaczycie co to jest SKOK STEFCZYKA i jakiego rodzaju ludzie pracują w Stefczyku, jakie mają kompetencje i jak doprowadzili do zrujnowania kolejnego SKOK'u Kopernika. Ciekawe są fakty na temat kryminalncyh przeszłości niektórych z nich
lela / 87.205.140.* / 2009-12-27 23:37
co do skok kopernik to mam koszmarne doświadczenia. Po śmierci ojca nie chciano wypłacic należnych po nim pieniędzy. Częściowo odzyskałam je - ale i tak zostawili część, szczęśliwie niewielką. Uzależnili jej wypłatę od oryginału rachunku za usługi pogrzebowe. śmiech na sali. ZUS wydał potwierdzenie za zgodność z oryginałem (kto w sytuacji śmierci najbliższej osoby zajmuje się rachunkami - zrobiła to za mnie instytucja rozliczając się z ZUS i mną - nawiasem mówiąc uczciwie - aż dziw brał) ale SKOK KOPERNIK NIE - tylko oryginał. Czysta głupota i złodziejstwo. Dobrze im tak, że po palcach dostali. Ciekawe czy gdybym teraz jakimś cudem wydostała oryginał rachunku z ZUS (oczywiście to fikcja) czy zapłaciliby razem z odsetkami za obracanie tymi pieniędzmi przez 5 lat?
Blair James / 216.250.211.* / 2009-08-14 07:04
Dzień dobry moi drodzy Bracia i Siostry w Chrystusie, jestem Pan Blair James, renomowanego, uzasadnione i akredytowanych pieniędzy kredytodawcy. I pożyczkę pieniędzy na chrześcijan i godnych zaufania osób potrzebujących pomocy finansowej na poziomie 3% stopy procentowej. Czy masz jakieś złe kredytu lub są w potrzebie pieniędzy zapłacić rachunki? Pozwól mi wziąć to średnio poinformować Pana, że mogę pomóc beneficjentowi wiarygodnych I'll be glad zaoferować Państwu loan.Please zapisu z informacji poniżej. Po odpowiedzi, zostanie wysłany pożyczkę do wypełnienia formularza zgłoszeniowego. (Nie ma kredytowej sprawdzić, 100% Guaranteed!) Mam nadzieję, że pozwoli mi się z usługi. Z poważaniem. Skontaktuj się z nami poprzez e-mail: (privateloaninvestment2@live.com) z wnioskodawcą Informacje poniżej:
Imię i nazwisko;
Kraj:
Potrzebnej kwoty;
Miesięcznego dochodu:
ofi / 46.112.145.* / 2011-09-25 20:05
To gdzie moge przenieść kredyt ze Stefczyka?
Jaki bank polecacie?
5 6 7 8 9 10
na koniec starsze
skomentuj

Najnowsze wpisy

Kredyty samochodowe - najlepsza oferta: