Forum Spółki giełdowe Netia SA

Spada liczba klientów Netii. Zysk mocno w dół

Spada liczba klientów Netii. Zysk mocno w dół

Wyświetlaj:
rock 767 / 77.88.177.* / 2015-08-07 08:30
Ja sobie chwalę usługi świadczone przez Internetię, poprzednio STI (lokalizacja Katowice). Wszystko stabilne, prawie bezawaryjne.
Oby tak dalej.
naciagnięty_klient / 159.205.198.* / 2015-08-07 07:27
Zaproponowali umowę do 20 Mb na łączu Orange na którym ta prędkość jest nieosiągalna, pracownica zapewniała że to na pewno będzie taka przepustowość łącza.
Totom / 108.252.20.* / 2015-08-07 05:13
Adam Sawicki wiedział co robi uciekając do tmobile. Jakoś dziwnie wraz z odejściem Sawickiego firmy zaradzane przez niego maja problemy lub wychodzą jakieś kwiatki Ew dziwne umowy jakie zawierał. Telia GTS NETIA. Ciekawe co odkryją Niemcy jak wywala Sawickiego ;)))
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
gggg138 / 78.8.248.* / 2015-08-07 01:10
Zapytałem na infolinii dlaczego nie działa ich serwer news i proxy. Obiecali, że oddzwonią. Oddzwonili . . . . . z propozycją naciągnięcia na "nowe, rewelacyjne produkty". Na zgłoszenie jakiejkolwiek awarii przysyłają w odpowiedzi SMSa, że u nich wszystko działa.
Artur489 / 89.231.120.* / 2015-08-06 23:56
To łachudry. Mili jak cię naciągają. Ale jak się chcesz z nimi pożegnać to robią świństwa. I nie dojdziesz sprawiedliwości. Nie dodzwonisz się do żadnego odpowiedzialnego kierownictwa. Mur niechęci i obstrukcji. Ledwo uratowałem nr stacjonarny, który mamy od 50 lat, bo złośliwie oddali go do puli ogólnej. Poprzysiągłem nigdy się z nimi nie zadawać choćby mi dawali coś za darmo.
JJOO / 87.205.53.* / 2015-08-06 22:58
Jeśli sami wypowiadają umowy długoletnim klientom to tracą. Właśnie takie dostałam.
Wlado / 78.8.148.* / 2015-08-06 23:45
Najgorsza firma tego typu.Wyłącza w nocy telewizję,internet bez informowania po 5-8 godzin, aby nie tracić na zwrotach.Awarie naprawia 5,4 dni,prymitywna, nie ma telewizji satelitarnej.Mógłbym o tym pisać dziesiątkami przykładów.Niekompetentni samrkacze.
Borsq / 176.221.120.* / 2015-08-06 22:40
I dobrze tak dziadom! Miałem internet stacjonarny w GlobalConnect i byłem bardzo zadowolony.Przejeła ich Internetia,miałem wyjściowo umowę bezterminową i było dobrze.Ale nie! Uwzięli się,że koniecznie muszę podpisać nową umowę na 24 miesiące i do tego "w gratisie" próbowali mi wcisnąć jakieś dziadowskie ubezpieczenie,że jak niby np. mi się w domu telewizor np. zepsuje,to przyjdzie naprawca i koszty jego działań do kwoty (uwaga!uwaga!) 600zł pokrywa internetia.A na grzyba mi to???W dzisiejszych czasach sprzęt domowy albo działa,albo się go wymienia w sklepie na niewadliwy egzemplarz,albo wywala i kupuje nowy.Finał był taki,że przez 4 miesiące im tłumaczyłem,że podpiszę wszystko jak chcą tylko bez tego ubezpieczenia (bo niby po co moje dane jeszcze bez potrzeby mają isć do jakiejś ubezpieczalni,w końcu oni stwierdzili,że bez tego pseudo-ubezpieczenia się nie da więc im podziekowałem.W dodatku mimo,że wysłałem wypowiedzenie odpowiednio wcześniej, o przysłali fakturę na cały następny miesiąc,tyllo po to by mnie na ostatku jeszcze wydoić.Oby ta firma zdechła.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
esu / 78.8.5.* / 2015-08-06 22:25
Wciskanie na siłę niechcianych usług, to sprawdzona metoda tej firmy na to by się zbytnio nie rozwijać. Nie chcesz giganagrywarki drzwiami to ci wrzucą oknem. Za każdym razem jak włączam dekoder do prądu ta sama prośba - "potwierdź aktywację" - mimo że nic nie aktywowałem. Nawet po próbie wyłączenia usługi przez BOK (piszę próbie, bo tam znowu w nieskończoność jest status - "Realizacja w toku"). A to tylko jedna z usług, które Ci wciskają na siłę.
robert34 / 78.8.109.* / 2015-08-06 22:05
Mam internet Netii 100 Mb za ok. 70 zł w Marinie w Warszawie, chciałem rozszerzyć o tv. Pan w infolinii kombinował, tworzył jakieś wirtualne pakiety, rabaty i promocje.... a na końcu podał, że umowa na minimum 24 miesiące (chciałem na 12). Powiedziałem, ze chcę doplacić 60 zł za tv choćby od jutra. Nie da rady.... za trzy miesiące wygasa mi umowa na internet i Netia wlasnie straciła kolejnego klienta.
Teraz wystarczy mi internet mobilny.
OK, za trzy miesiące kończy się umowa na inte
Robcik70 / 87.204.189.* / 2015-08-06 21:39
Ja jestem bardzo zadowolony z usług Netii. Internet, telefon i TV działają bez najmniejszego problemu. Popsuł mi się dekoder do TV, przysłali najpierw nowy bez gadania oraz później kuriera po ten stary, popsuty.
lok / 37.248.255.* / 2015-08-06 20:54
Mi kazali zapłacić za okres promocyjny z kilku lat wstecz jak od nich odchodziłem....to już TP nie robiła takich rzeczy jak ta Netia.....
Staruszek / 31.174.84.* / 2015-08-06 20:50
Byłem kiedyś zadowolonym klientem Dialogu w domu i firmie.Jak przejęła to Netia jakość usług pogorszyła się,a jeszcze po skończonej dwuletniej umowie naliczyli mi trzykrotną wartość abonamentu za usługi,to zrezygnowałem szybko z ich usług i od tego czasu namawiam wszystkich znajomych.Kilku odciągnąłem od tej firmy.Nigdy więcej Netii.
lok / 37.248.255.* / 2015-08-06 20:44
ja tam osobiście źle netie wspominam... dla mnie to firma która oszukuje klientów... więc nigdy a nigdy żadnej umowy z nią nie podpisze...nawet bede sie cieszył żeby zbankrutowała:))
kaucz / 78.11.158.* / 2015-08-06 19:22
Co do internetu to właśnie z nimi podpisałem umowę, co do komórki to mam wRodzinie i jestem zadowolony bo mają stosunkowo przejrzyste warunki no a poza tym do wszystkich innych jestem zrażony, bo byłem już wszędzie ;)
torr / 83.11.196.* / 2015-08-06 10:54
Byłem klientem tej firmy i wiem, że wielu było. Dziś wielu z radością może powiedzieć jestem wolny od netii!!!! Mieli swój czas, mieli klientów ale niestety nie dbali o nich !!!!!
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy