Forum W wolnym czasieLifestyle

studia - wyjazd za granice, ekonomia/finanse/matematyka/praca w przyszlosci

studia - wyjazd za granice, ekonomia/finanse/matematyka/praca w przyszlosci

susatryme1 / 2020-10-13 20:14
Cześć, jestem studentem 3 roku Ekonomii. Mam do Państwa trzy pytania.

1. Jestem przed wyborem promotora do pracy licencjackiej, zastanawiam się nad statystyką lub prawem bankowym, jeśli wybiorę Prawo bankowe to promotorowi mogę wymyśleć temat np. Międzynarodowe Prawo bankowe / Prawo bankowe - charakterystyka unii europejskiej czy pan Promotor mi wybiera? zastanawiam się nad tym lub statystyką, ale słyszałem, że lepiej napisać sobie na inny temat bo statystyka jest ciężka i różnie to może być przy sprawdzeniu pracy.

2. Studiuje ekonomię, natomiast zastanawiam się nad studiami II stopnia, aktualnie przygotowuje się na studia po angielsku - Finance Chartered Financial Analyst (CFA) - po tym kierunku dostaje CFA lv1 jedyne co musze zrobić to złożyć opłatę członkowską i za egzamin ale nie muszę do niego podchodzić, zastanawiam się również nad finansami po polsku z specjalizacja ; analityka finansowa i zarządzanie ryzykiem, ekonomią ; analityk otoczenia biznesu lub matematyką o spec. analiza danych /aktuarialno-finansowa. Który z powyższych polecają Państwo w przypadku gdy chciałbym w przyszłości pracować w bankowości inwestycyjnej/korporacjach typu Credit Suisse i podobnych? interesuje się rynkami finansowymi, analizami itd. podchodziłem 13 wrz. nawet do egzaminu na MPW niestety nie zdałem egzaminu.