HFfurora
/ 37.47.174.* / 2018-05-25 17:30
sukces gry "House Flipper". Koszty zwróciły się w jeden dzień.PlayWay może świętować sukces. Gra „House Flipper” cieszy się wśród graczy dużą popularnością, a koszty jej produkcji i marketingu zwróciły się już w pierwszej dobie sprzedaży.
Wedle szacunkowych danych posiadanych przez spółkę w ciągu pierwszych 72 godzin sprzedaży do klientów w sklepach online, oraz w dystrybucji detalicznej trafiło ponad 80 tys. sztuk gry. "House Flipper" w dniu 17.05.2018 r. znajdował się na 1 pozycji w tzw. Steam Global Sale, a w drugiej dobie sprzedaży plasował się na pozycjach od 2 do 3. W momencie publikacji raportu Gra jest na trzecim miejscu w Steam Global Sale – czytamy w komunikacie spółki opublikowanym w niedzielny wieczór.House Flipper” to gra przeznaczona dla entuzjastów remontów oraz rynku nieruchomości. Zadaniem gracza jest kupowanie zrujnowanych domów, odnawianie ich, a następnie sprzedawanie z zyskiem.
Oryginalny pomysł spodobał się graczom, bowiem, jak informuje spółka, już w pierwszej dobie sprzedaży zwróciły się wszystkie koszty produkcji marketingu. Podana przez PlayWay wysokość budżetu gry to „poniżej 550 tys. zł”. Obecna cena detaliczna gry na platformie Steam to 17,99 USD.
Wydawcą gry, której polski tytuł to „Generalne remonty domów”, jest spółka Frozen, w której to PlayWay SA posiada 80 proc. udziałów, zaś reszta należy do prezesa zarządu Krzysztofa Kreja.