Forum Forum finansoweBanki

System informatyczny Polbanku

System informatyczny Polbanku

zdenerwowany_klient / 148.81.117.* / 2009-01-13 17:28
Piszę ten post z wielkim żalem gdyż uważam że oferta banku jest bardzo dobra ale jego system to bubel jakich mało. Sam jestem informatykiem i znam troszkę technologie J2EE oceniam że to co posiada PolBank to dzieło kilku studentów i 2 tygodni pracy. Proszę państwa to Żenada ten system ... nie pwinien nigdy otrzymać statusu działającego systemu .. .może wersji alfa (czyli testy wewnętrzne) tak. Od 2 tygodniu staram się sprawdzić czy założe lokatę przez WWW (kod błędu i spróbuj później) szkoda słów w poniedziałek do nich dzwoniłem (25 minut czekanai na odebranie telefonu - helpdesk do bani) i sami stwierdzili że funkcja jest nie dostępna widze że dzisiaj opublikowali że do następnego poniedziałku. ahhh jednym słowem chcecie coś w Polbanku zrobić zapraszam do najbliższej siedziby bo tak po porstu sie nie da ... smieszne banku nie stać na system informatyczny.
Wyświetlaj:
klient innego banku / 91.94.143.* / 2009-03-31 21:24
dodam
infolina do 20:00 - żenada
w oddziale franchyzy - chcę dodatkowo karę płatniczą do identyfikacji, w innych nie trzeba
przelew max. do 50 tys zł w oddziale - każdykosztuje 4 zł, zamknięcie konta tylko w oddziale gdzie założyłes konto, przelewy chodzą 2 dni ....
odradzam
xxxxxxccvvbbb / 83.22.171.* / 2009-01-19 22:02
HUHU idz do SKOK Stefczyk albo sprobój sie dodzwonić do Call Center to dopiero się dowiesz jaka jest obsługa. Zapraszam do oddziału do Rybnika to się uśmiejesz
kejgol / 85.89.175.* / 2009-03-27 21:44
polbank to żenada potwierdzam ! NIKOMU NIE POLECAM TEGO BANKU - PODWYŻSZAJĄ MARŻE KLIENTOM A SYSTEM INFORMATYCZNY TO DNO !!!!!!!!!!

DNO NAD DNAMI - Stefczyk też, naszczęście są inne skoki :)
zdenerwowany_klient / 194.153.119.* / 2009-01-16 20:27
heheh wchodze tam dzisiaj komunikat banku o godzinie 20:00

"Szanowni Państwo,