Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Szpital-symbol do likwidacji

Szpital-symbol do likwidacji

Money.pl / 2007-07-20 11:49
Komentarze do wiadomości: Szpital-symbol do likwidacji.
Wyświetlaj:
MAMAanieli / 83.25.71.* / 2007-08-16 14:25
JESTEM JEDNA Z WIELU MATEK KTORA LECZY SWOJE DZIECKO W CZMP ŁÓDZ,JESTEM WDZIECZNA TUTEJSZYM LEKARZOM ZA ICH UPÓR W RATOWANIU NASZYCH DZIECI.PROSZE,BŁAGAM NIE LIKWIDUJCIE TEJ PLACUWKI GDYŻ TO JEDYNY RATUNEK DLA NASZYCH MAŁYCH I DUŻYCH POCIECH.ZPOWAZANIEM...
Jedna z apcjentek / 87.205.167.* / 2007-12-30 18:33
Zgadzam się w zupełności!!! Nie można zlikwidować tej placówki!!! Gdzie wtedy moja mama będzie mnie leczyć??? Jak tak można!!! Mam szesnaście lat i wprawdzie już nie ługo będę korzystać z pomocy specjalistów z CZMP, ale im zaufała moja mama i wiem, że miała rację:) A jak wrazie by moje dzieci urodziły się chore to nie wyobrażam sobie, żebym miała je leczyć gdzie kolwiek indziej!!!
Jola Szumanska- mama Kamilka / 88.156.168.* / 2007-07-31 20:39
Dlaczego pan Religa zabiera nam nadzieje??? Mojego synka uratowali lekarze w CZMP, i to im czyli Pani doktor Elzbiecie Makowieckiej , panu doktorowi Dryżek, zawdzieczam ze moje dziecko zyje.Niestety jeszcze zdrowe nie jest i nigdy nie bedzie i ten szpital jest nam potrzebny , nie zabierajcie nam i naszym dzieciom nadzieji...bo ja ufam własnie lekarzom z CZMP, zostawcie ich i nas w spokoju....
przczółka / 83.26.128.* / 2007-08-08 15:33
zgadzam się z opiniami tylko ten szpital może pomóc wielu dzieciom dla których jest to szansa na przeżycie a najlepiej wiedzą to rodzice tych chorych dzieci
alinka80@o2.pl / 83.9.216.* / 2007-07-20 11:49