kamilaha
/ 90.252.66.* / 2020-01-28 10:38
Z DALEKA OD TUWYSYLAM jesli nie chcecie zszarpac sobie nerwow!
Najgorsze doswiadczenie z customer service w sprawie przesylek jakie kiedykolwiek miałam to TUWYSYLAM. Paradoks i parodia w jednym. Nie rozumiem jakim cudem oni jeszcze działają w biznesie.
Jestem ostatnia ktora by brala sprawy na social media - zwykle staram sie zalatwiac sprawe 'za zamknietymi drzwiami' ale prosze bardzo - tuwysylam zmusilo mnie do tego.
Cóż, Tuwysylam.pl zmusiło mnie do ostateczności - tj opisania sporu na social media, ponieważ moje liczne próby rozmów i maili odnoszące się wysyłek DPD Polska okazują się nieskuteczne. Wygląda na to że customer service na wysokim poziomie nie jest dla was za grosz ważny. Kwintesencją tego jest dzisiejsza rozmowa ok. 10:30 z panią z reklamacji z Tuwysylam, gdzie po nieudanej probie wytłumaczenia sytuacji, po mojej prośbie przełączenia mnie do Pana kierownika (czyli mniemam Pana Mariusza) - owa Pani rzucila słuchawka i rozlaczyla sie.
1. 27go wrzesnia zlożylam zamowienie przez DPD Polska po czym 2 dni pozniej gdy kurier nadal nie przychodzil, zadzwonilam do DPD i powiedziano mi ze przesylka jest anulowana z nieznanych przyczyn "status bledny" i powinnam zlozyc nowe zlecenie u Tuwysylam, co tez uczynilam.
2. Nowe zamowienie, znow to samo, kurier DPD nie przychodzil przez kilka dni. Dzwoniac do DPD Polska powiedziano mi to samo. Nie mogac czekac dluzej, zdecydowalam sie zmienic kuriera na GLS i zaadresowac przesylke gdzie indziej.
3. W miedzyczasie zrobilismy reklamacje i anulacje na te dwie przesylki DPD - REK/1569858611, REK/1569948585
4. Jako, że kurier GLS nie wymaga etykiety, zdarlismy etykiete i zostawilismy przesylkę czekajacą przed drzwiami na kuriera.
5. I tu sie zaczyna paradoks - przesylka ktora rzekomo zostala anulowana zostala odebrana przez kuriera DPD Polska, a poniewaz nie bylo na niej etykiety kurier wypisal sobie reczny list i wyslal ja blednie do was. Kurier GLS przyszedl kilka godzin pozniej i oczywiscie nie zastal przesylki.
6. Anulacje ktore zrobilismy wczesniej rozpatrzylkscie negatywnie poniewaz wedlug was DPD wypelnilo swoj obowiazek.
7. Dzwonilam do was i DPD z tlumaczeniem zajscia pomylki i prosba o zwrot przesylki.
8. Po ponad miesiacu walki o zwrot przesylki, przesylka zostala zwrocona - CALKOWICIE ZMASAKROWANA.
9. Na domiar tego tuwysylam wystawilo nam fakture na list reczny, chociaz 2go grudnia przez Pania z reklamacji w rozmowie telefonicznej sama przyznala ze to wasza wina, i poprosila zebym wyslala oswiadczenie na maila opisujac sprawe (co tez zrobilam).
10. Teraz scigacie mnie rachunkiem za wypisanie listu recznego i pani z reklamacji dzis powiedziala ze to nie jest wasza wina. Wiec czyja?
Czy nie widzicie tu paradoksu sytuacji?
Cala ta sytuacja jest absurdalna i jestem nią zmęczona.
Chętnię wystawię wam rachunek na 5 godzin mojego czasu. (nie będzie tanio).