Forum Forum prawneGospodarcze

telewizja na karte - oszukuja. Co mozna im zrobic?

telewizja na karte - oszukuja. Co mozna im zrobic?

Nolimit / 2008-12-15 13:59
Witam


mam taka sprawe bo jest takie cos jak telewizjanakarte.pl

i tam jest w zakladce kanaly ze m.in jest kanal nsportHD - jest taka ikonka w srod innych kanalow jakie sa w ofercie

I teraz sie okazuje ze kanal nsport nie jest w HD nadawny tylko w SD(zwykle nadawanie-duzo gorszy obraz...)


I problem jest taki ze ja kupuje za 2 tys dekoder do obioru kanalow HD (ogolnie wczesniej juz go mialem ale to chyba nie istotne) i podlaczam i sie okazuje ze kanal nsport jest nadawany w SD - czyli zwykly cyfrowy sygnal...

Wiec dzwonie na infolinie sie pytam dlaczego ludzi oszukuja- a babka na info ze to jest blad wydruku bo logo jest przeklejone z telewizji N i na telewizje na karte nie ma kanalow w HD (haha)


Oczywiscie nie mozna rozmawiac z nikim kompetentnym zeby go z***ac zeby ludzi w blad nie wprowadzali. Jak cos mi sie nie podoba to moge jechac do krakowa do siedziby firmy


Pytanie: czy cos mozna zrobic lobuza ze ludzi oszukuja i jeszcze nie przeprosza?


Oczywiscie w ramach prawa - czy mozna im sprawe zalozyc albo cos i czy jest jakakolwiek szansa ze cos sie wskura?

Dodam ze nie tylko na stronie jest taka informacja ze jest kanal sportHD ale rowniez juz w paczce zakupionej z karta jest opisane co i jak i znowu jest kanal nsportHD...
Wyświetlaj:
Bartiknieciu / 31.62.202.* / 2012-02-24 13:33
Wszyscy kitują ile się da i wykorzystują fakt, że ludzie nie czytają umów, a jak już to zrobią, to ich nie rozumieją. Jednak z tą bandą bandytów da się wygrać, jeżeli zainwestuje się w dobrego prawnika. Ja założyłem sprawę pewnemu dostawcy TV, ponieważ kazali zapłacić mi karę ponad 200 zł za zrezygnowanie z jednej z usług. W umowie było napisane, że usługa musi być przez 2 miesiące podczas trwania jej promocji, później można z niej zrezygnować. Ja nie zapłaciłem, o sprawie zapomniałem, oni też nie przypominali – do czasu – kiedy to po kilku miesiącach przyszedł do mnie rachunek gigantyczną kwotę i straszenie komornikiem. Poszedłem z tym do kancelarii, gdzie oceniono sprawę, mecenas z Acta Vera - skuteczny, polecam polecił, by założyć sprawę, bo z pewnością wygram, no i tak się stało. Jak widać z nimi da się wygrać, tylko trzeba walczyć.
gośc / 46.112.2.* / 2012-03-20 17:09
No z tym wygrywaniem nie jest tak do końca,bo
Cyfra+wyłączyła sygnał ponieważ nie oglądałem TV lecz rachunki posyłali.Poprosiłem o zwrot
nadpłaconych pieniędzy.Odpisali że powinienem
mieć włączony dekoder,suma sumarum sprawa trafiła do sądu gdzie przegrałem.Dlaczego bo byłem głupi bo podpisałem umowę.Następnie podpisałem umowę z Polsatem,zapłaciłem za całą umowę i co , w trakcie trwania umowy Polsat wymyślił że podniesie opłatę i nękał mnie przez trzy m-ce napisem na ekranie tv
żebym dopłacił 15 zł.kwota śmieszna lecz ośmiesza firmę polsat.Od dziś żadnych umów ,
żadnych podpisów,tylko gotówka i tylko za dziś. Pamietajcie żadnych Uokik,Uke i inne,tylkopłacic za towar dostarczony!!!
marcel1122 / 78.30.108.* / 2012-02-13 21:00
A CO ZTYMI DARMOWYMI PROGRAMAMI W TV NA KARTę ,MIAłY BYć ZA DARMO TAKIE JAK TVP1 TVN I KILKA INNYCH ,A I U MNIE I U ZNAJOMYCH POWYłANCZANO PO ROKU I TO TE CO BYłY BEZ ABONAMENTU .W SUMIE KUPIłEM TEN ZESTAW BY KORZYSTAC Z TYCH ODBLOKOWANYCH ,A SA ZABLOKOWANE ?
kkkoookkkooo / 178.182.114.* / 2012-02-22 23:30
Regulamin wyraźnie mówi "Kanały bez opłat dla kart aktywowanych po dniu 41 marca 2010r pozostają aktywne przez Okres Ważności Doładowania oraz 12 miesięcy po jego wygaśnięciu, nie dłużej jednak niż do upływu okresu ważności oferty."
panczo107 / 2012-02-15 10:49
Nie bądź dzieckiem i zwykle czytaj co podpisujesz (regulaminy umowy, promocji itp)jest tam jak byk napisane TVP 1 itp , bez opłat przez 12 miesięcy od ostatniego zapłaconego doładowania, a to ,że jest Tvp kodowana miej pretensję do zarządu TVP zdominowanego przez PO... Co do samej TNK HD .. ma umowę najbardziej przejrzytą i zrozumiałą ze wszystkich platform na rynku Polskim! Pozdrawiam
kmk / 164.126.1.* / 2012-02-11 12:29
2 stycznia 2012 skończyła mi sie karta sd. Chciałam ją doładować i wtedy na stronie telewizji na kartę zobaczyłem promocję przejdź na HD. Do tego dawali dekoder oraz 10 miesięcy oglądania pakietu podstawowego i to tylko za 200 zł (plus 20 zł za przesyłkę). 9 stycznia przyszła paczka i się zaczęło: dekoder był zepsuty i nic nie działało. Po dzwonieniu na ich infolinie 1.23 zł za minutę (CHorę!!!) konsultanci na początku twierdzili, że dekoder trzeba zresetować. I tak (naciągając na kolejne minuty!!!) instruowali jak to zrobić. W końcu rewelacyjni spece potwierdzili, to co mówiłem na początku rozmowy, że dekoder jest zepsuty i trzeba go odesłać do serwisu NA MÓJ KOSZT. 10 stycznia odesłałem jednak ten dekoder. Naprawa trochę trwała. Ponoć nowy dekoder dojechał do mnie 2.02.2012. Niby telewizja działała, ale nie działa w ogóle przyciszanie. Ale cóż nie chciałem czekać kolejnego miesiąca. I tak do wczoraj było wszystko w miarę w porządku. A tu dzisiaj niespodzianka. Zostały wyłączone mi programy. Działają tylko te darmowe. Chociaż po sprawdzeniu mam kartę z pakietem domowym ważną do 29.12.2012. I tu najbardziej denerwujące jest to, że nie ma z nimi teraz żadnego kontaktu. Nikt nie odbiera żadnego telefonu. Dzwoniłem także na infolinie n telewizji, bo to jedno i to samo, ale też nikt nie odbiera. Naciągnęli mnie na ponad 250 zł!!! I pewnie nie jestem jedną osobą którą tak potraktowali. Nie ma żadnego biura, nie ma z nimi żadnego kontaktu. Wyciągnęli ode mnie kasę i są już zadowoleni, a resztę mają w dupie.
Klient381 / 46.113.115.* / 2012-07-05 14:10
Dekodery 5800s po renowacji czasem zdarzają się w nich wady. Jakość przerywa lub brak odbioru kanałów HD. Trzeba go wtedy do serwisu odesłać i wymieniają na wolny od wad. Trzeba także pamiętać aby dekoder pobrał listę nnk a nie z n, taką funkcje macie w ustawieniach dostępną, przełącz się na n na kartę wciśnij OK i kursorem ebierz TAK I OK . Kanały 1 mc po wygaśnięciu są dostępne tylko na tej liście.
katarina555 / 83.22.122.* / 2012-06-26 15:58
ja mam tak od tygodnia szlak mnie trafia banda oszustow
marcin0031 / 164.127.164.* / 2012-02-28 19:32
odebrałem dekoder HD pod koniec stycznia i wszystkie pakiety przez miesiąc miałem odkodowane.teraz pozostał mi pakiet domowy HD plus kilka programów z pakietu :premium HD" najlepiej i najprościej kontaktuj się z nimi przez neta nkontakt@n.pl . ja miałem problem z pilotem i tak jak ty po kilku telefonach ktoś mi podpowiedział żeby sprawę załatwić przez internet, wysłałem wiadomość i po dwóch dniach przysłali adresy swoich punktów gdzie pilot bez jakichkolwiek pytań wymienili na NOWY. głowa do góry. pozdrawiam
Grazas / 178.43.160.* / 2012-02-10 15:37
piszę ponownie odnośnie mojego doładowania karty za 156 zł. Dzisiaj zobaczyłam w internecie że uzytkownicy dekoderów CD mają wymienić na HD do 31marca 2012r. Ja tego nie wiedziałam i doładowałam tak jak poprzednio, chociaż dalej nie mam na koncie mojej karty aktualnego doładowania, czy straciłam te pieniądze, nie mogę się dodzwonić .Jeżeli ktoś to przeczyta kto się na tym zna to proszę o odpowiedź. Poprzednio doładowałam kartę pół roku temu i było wszystko w porządku,teraz jest problem -dlaczego?
Fangro / 213.195.157.* / 2012-02-10 14:14
Witam! Przeczytałem kilka opini,negatywnych o TVnK.Ja mam ją od trzech lat i muszę przyznać ,że jestem zadowolony.Wykupuje zawsze z terminem rok do przodu.W grudniu ub.r wykupiłem dekoder HD plus opłatę za 12 m-cy i z dostawą do domu zapłaciłem 219,90zł.Po zamontowaniu i połaczeniu się SMS z nadawcą sygnał otrzymałem za kilkanaście minut.Zamierzam wykupić jeszcze Premium HD.I oby tak dalej.Pozdrawiam i życze niezadowolonym,by kłopoty Was już nie dotykały.
xxxx ewka / 87.123.169.* / 2012-02-07 19:49
podaje wam stacjonarny kierunkowy 12/2947915
Grazas / 178.43.172.* / 2012-02-09 17:58
trzy dni temu tj. 5 lutego doładowałam karte za 156 zł tj. na rok. Sprawdzam doładowanie karty a tu ciągle stara data doładowania do 31marca ważności z poprzedniego doładowania. Kiedy zaksięgują i pokażą nową datę ważności aktywnej karty, ile muszę czekać i czy się doczekam. Dzwoniłam na wskazane numery ale się nie doczekałam
odbiorca tvn, na karte bez abonamentu / 217.212.230.* / 2012-02-06 15:17
odbieram tv , n . na karte pakiet podstawowy 1, 2, tvn, religia, dlaczego niema podstawowych bez doladowan, tak jak powinno byc, tvp1 tvp2 tvn, tvp reginalna, polsat, nie mozna odbierac polsatu a byl przez chwile odkodowany, rozumiem ze jak bede chcial rozszezyc pakied musze doladowac , ale czemu niema normalnych tych podstawowych odbioru z polsatem, niech odpowie krajowa rada to wprowadzenie wblad odbiorcow , czlowiek kupuje dekoder lecz podstawowych kanalu niema, poza odbiorem doladowan, aby odbierac to naciaganie klienta,
.....'' / 81.190.72.* / 2012-02-04 22:18

Wiec dzwonie na infolinie sie pytam dlaczego ludzi oszukuja- a babka na info ze to jest blad
wydruku


I o to właśnie chodzi.
Tak dzisiaj oficjalnie , bezkarnie oszukuje się polskie społeczeństwo. Dzisiaj oszukujemy się nawzajem . Tak teraz moda w Polsce XXI w.
asr / 83.11.99.* / 2012-02-02 11:25
Witam!! Ja miałem u nich na abonament i starczy!!Po wypowiedzeniu umowy i oddaniu dekodera zaznaczam że przy zdaniu sprzetu dokładnie się sprawdza zaległe rachunki i cały sprzet który oddajesz musi być w komplecie, i wszystko po sprawdzeniu przez pracownika sklepu było ok rachunki zapłacone sprawdzał przymnie nagle po pół roku od rezygnacji otrzymuje odnich nakaz wpłaty 50zł za zaległe rachunki lub oddają sprawę do krajowego rejestru długów!!Skąd się wziął zaległy rachunek jeżeli przy oddaniu sprzetu nikt ci nie podpisze rezygnacji z umowy jeżeli nie będziesz miał uregulowanych rachunków!!Nie mówiąc o tym że w trakcie korzystania sami podniesli mi abonament z 38zł na 48zł o 10zł bez mojej zgody gdzie na umowie miałem gwarantowane 38zł za mięsiąc.Piękne kanty co?? Aż niechce się wierzyć!!
Jasiek III / 89.79.216.* / 2012-02-04 21:45
Masz rację.N to najwięksi oszuści .Miałem i zrezygnowałem z ich usług.Była ta sama sytuacja co u ciebie.
jola / 31.60.121.* / 2012-01-25 17:34
dokonałam opłaty za cały rok w dn.20.01.2012r i do dziś nie mam uruchomionego dostępu.Dzwoniąc do ich konsultantów tylko traci się pieniądze - nie potrafią nic wyjaśnić.Oszukują i tyle, a ta ich telewizja to szfindel i nic więcej.
Klient381 / 46.113.115.* / 2012-07-05 14:17
https://ssl.telewizjanakarte.pl/sprawdz_waznosc_doladowania.php
po / 93.105.82.* / 2012-01-26 20:07
można jednostronnie wypowiedzieć umowę (odstąpić od umowy) podać przyczynę.Na piśmie.
tło / 77.254.93.* / 2012-01-19 16:51
wiysłtam telewizja na kartę to .....przysłali mi dekoder bez faktury i paragonu a dekoder nie działa serwis dekoder bez paragonu nie chce zrobić nawet za kasę nie mam pieniędzy ani telewizji pozdrawiam oszukanych
higuain / 77.115.26.* / 2012-01-15 10:59
Powiedzcie mi proszę co się dzieje po upływie ważności karty? Ja kupiłem niedawno ale karta jest ważna tylko do kwietnia, więc jak ewentualnie przedłużyć jej ważność...piszę wcześniej by uniknąć nieporozumień i nie być bez tv
telewidz / 178.216.47.* / 2012-01-12 12:32
SKORO POLSKA TO JEDEN WIELKI BURDEL TO CZEGO OCZEKUJRECIE OD TVna KARTĘ?????
Awael / 95.41.248.* / 2012-01-03 15:51
Widzę,że nie tylko ja mam problem.Postanowiłam skorzystać z tej oferty i...Podłączyliśmy dekoder, antenę do telewizora i przez internet próbowaliśmy przez 7 dni wykonać aktywację karty. Nic z tego. Próbowaliśmy połaczyć się z biurem obsługi klienta przez tel.komórkowy.Bez skutecznie.Otrzymuję komunikat o opłacie za 1min połączenia i połączenie zostaje zerwane. Paranoja. NIE POLECAM NIKOMU TEJ USŁUGI. A szkoda ,pomysł ciekawy lecz obsługa fatalna.
KRZYSZTOF EMERYT / 195.248.254.* / 2012-02-07 17:13
masz podane dwa numery telefonu jeden dla stacjonarnego który jest dużo tańszy i zapewne ten wybrałeś dlatego cię skasowali a nie było połączenia z konsultantem z tel komórkowego musisz dzwonić na telefon podany dla tel komÓ
rkowych POZDRAWIAM
TNK HD / 82.177.23.* / 2012-01-16 17:36
Witam,21-12-2011 próbowałem aktywować kartę
TNK HD,okazało się że nie ma jej w ich systemie.Po kolejnym telefonie poinformowali
mnie że sygnał został udostępniony.Do 9-01-2012
sygnał nie dotarł choć na stronie internetowej
doładowanie karta jest aktywna od 23.Na dzień
dzisiejszy dekoder został odesłany do serwisu
i nikt nie kwapi się z jakąkolwiek informacją
co dalej,na telefony wydałem przeszło 100 zł
a paczki do serwisu trzeba opłacać z góry.
W zaistniałej sytuacji komentarz jest zbyteczny .Pozdrawiam
igo / 212.244.255.* / 2012-01-04 20:38
Witam -podam ci nr tel stacjonarny do nich 12-294 7915 JA mam z nimi fatalne doświadczenie .dekoder HD po 1-m zepsuł się i niezabardzo miał go kto naprawić !!PO 3 m udało się go naprawić.OBECNIE mam problem z odbiorem przez kabel HDMI pojawia się komunikat ;zabezpieczenie HDCP i nikt tam nie umie rozwiązać -twierdzą że dekoder jest ok!NA ZWYKŁYM kablu odbieram,a nie HD.
panczo107 / 2012-02-15 11:01
Dziecko pewnie telewizor nie posiada zabezpieczenia HDCP stąd pewnie te kłopoty...
3650 / 217.79.195.* / 2012-01-25 17:50
Też miałem ten komunikat i kupiłem lepszy kabel za 70zł i jest OK.

Najnowsze wpisy