Forum Forum ubezpieczeńInne

Ubezpieczenia zdrowotne w Grupie Ergo Hestia

Ubezpieczenia zdrowotne w Grupie Ergo Hestia

skomentuj
Wyświetlaj:
MIecioGiecio / 109.243.139.* / 2010-07-23 09:56
sprawdź też tu:

http://dobre-ubezpieczenie.blogspot.com/
mxu / 213.158.197.* / 2009-07-28 11:34
ZDECYDOWANIE ODRADZAM AC w Hestii:
- miałem szkodę w pojeździe (m.in. uszkodzona tylna klapa bagażnika),
- zgłosiłem w terminie,
- człowiek z Hestii obejrzał,
- pojechałem do warszatu autoryzowanego,
- naprawili.

Minęło 9 miesięcy i o sprawie dawno zapomniałem. A tu:
- warsztat się do mnie odzywa: Hestia nie wypłaciła odszkodowania, więc poprosimy o zapłacenie za naprawę (prawie 5KPLN),
- zapłaciłem (warsztat nie jest stroną w sprawie),
- następnie powymieniałem się z hestią papierami,
- zahaczyliśmy nawet o rzecznika praw ubezpieczonych, który dwa razy przyznał mi rację i poprosił Hestię o zwrot ubezpieczenia,
- mino to Hestia ubezpieczenia nie wypłaciła,
- jedyne rozwiązanie, to iść do sądu.

Podsumowując: Hestię ZDECYDOWANIE ODRADZAM. Chyba że się ma mocne nerwy i dużo czasu na walkę z nimi. Lepiej zapłacić ciut więcej i mieć więcej pewności, że w razie czego dostaniesz odszkodowanie.
agata711 / 79.186.103.* / 2009-07-30 00:23
Popieram, nigdy nie ubezpieczaj się w Hestii. W razie szkody nie dostatniesz od nich ani grosza , chyba , że drogą Sądową lub mając baaaardzo mocne nerwy i będąc odporną na wyjątkowo wulgarne zachowanie likwidatora oraz całej reszty pracowników ( choć obok likwidaora jedyny kontakt to infolinia lub droga elektroniczna gdzie pracują osoby wyszkolone w tym aby Cię zbyć). Nie znam osobiście ani jednej osoby zadowolonej z usług Hestii, za to wiele, które nigdy więcej się z tą firmą nie zwiążą. W internecie było ze dwie opinie pozytywne , ale to pewnie sami pracownicy firmy są zmuszani do wystawiania dobrej opinii swojej firmie. NIGDY W HESII - dobrze radzę!!!!
Lech3 / 2009-07-30 09:19 / Bywalec forum
A ja powiem tak :
- "jeszcze się taki nie narodził co by wszystkim dogodził "
I gwarantuję każdemu , że nie znajdzie firmy z której usług zadowolonych będzie 100% klientów .
A na koniec chciałbym jednak zauważyć , że to Hestia właśnie zdobyła pierwsze miejsce za jakość serwisu likwidacyjnego w przeprowadzanym badaniu przez niezależną Firmę Pentor
jml13060 / 87.105.241.* / 2010-07-24 12:15
"Jakość serwisu likwidacyjnego" - co to za pojęcie ?

Czy ma ono jakiś związek z zadowoleniem klientów ... TYCH POSZKODOWANYCH klientów ? Domyślam się, że nie. Zapewne chodzi o liczbę i estetykę stoisk firmu EH wystawionych w centrach handlowych, biura terenowe, centralę i gabinety prezesów, itd. Ten "serwis" EH powstał m.in. za moje pieniądze = niezapłacone w pełni odszkodowanie.

Również zdecydowanie odradzam korzystanie z usług firmy STU Ergo Hestia S.A. Straciłem sporo kasy i czuję się oszukany.

"... I gwarantuję każdemu , że nie znajdzie firmy z której usług zadowolonych będzie
100% klientów. ..." - to się zgadza. W Polsce zapewne tak ten biznes działa - na sprzedawaniu klientom ZŁUDZEŃ bezpieczenstwa (finansowego, majątkowego, komunikacyjnego, zdrowotnego). Tak, kupujemy polisy na ZŁUDZENIA, że kiedy przytrafi się nam nieszczęście, to ubezpieczyciel nam pomoże i zwróci poniesione koszty leczenia, naprawy, remontu. A jak przychodzi co-do-czego, to jesteśmy zostawiani sami sobie (wadliwe procedury likwidacji szkody) i ewentualnie na koniec dostajemy marne grosze. A jak walczymy i odwołujemy się od niesprawiedliwych decyzji i zaniżonych wycen, to niektórym udaje się nieco podwyższyć kwoty odszkodowania.

Nie sądze, żeby ktokolwiek uzyskał 100% odszkodowanie od firmy STU Ergo Hestia S.A.. Samotnie poniosłem ogromny trud organizacyjny związany z wykonaniem naprawy szkody, wyłożyłem ogromną kasę (na szczęście miałem), na koniec dostałem zaledwie 30% poniesionych kosztów. Czuję się oszukany przez firmę STU Ergo Hestia S.A.
Justyna Szymańska / 91.198.179.* / 2010-08-06 12:45
rodzy Forumowicze,
jeśli w Waszym odczuciu doszło do jakichkolwiek zaniedbań ze strony
osób występujących
w imieniu Ergo Hestii, proszę wyślijcie zgłoszenie na adres
SKARGI@HESTIA.PL (w
temacie wiadomości wpiszcie hasło FORUM, w treści nie zapomnijcie
wskazać nr polisy/
nr szkody oraz swoich danych osobowych). Jestem pracownikiem Biura
Reklamacji, zajmuję
się rozpatrywaniem tego typu spraw i pragnę Was zapewnić, że w
przypadku skarg
zasadnych Towarzystwo nie uchyla się od odpowiedzialności.
Pozdrawiam serdecznie,
Justyna Szymańska
MGRm / 62.29.164.* / 2009-07-31 10:31
Sprawdziłeś może, pośród kogo były robione badania? Bo raczej nie wśród klientów indywidualnych... Taka "subtelna" różnica... Prawie Żywiec.
Lech3 / 2009-07-31 11:45 / Bywalec forum
No wiesz , w Pentorze to ja nie pracuję :). Jest to duża firma zajmująca się badaniem rynku .
A Ty? stawiasz na to , że pogadali sobie z prezesem Hestii i wystawili opinię ? :D
A tu link : http://www.auto-swiat.pl/wydania,Komfortowo-w-Hestii,11426,1.html
i jeszcze jeden :
http://www.gu.com.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=9390&Itemid=231
fdgf / 87.205.12.* / 2010-07-21 11:27
8 miesięcy ja i Rzecznik Ubezpieczonych walczyliśmy o wypłatę odszkodowania w ewidentnej sprawie (stłuczka z oc sprawcy). Ostatecznie za naprawę auta zapłacili choć kwestionowali i zaniżali jak się tylko dało kilkakrotnie na wszystkim. Za tyle miesięcy zwłoki naliczyli 8 zł odsetek (zamiast ok. 400 zł) których nie zamierzają zapłacić (nie odpuszczę im i złożę pozew). Auta zastępczego nie umożliwili wypożyć, przez pół roku dojeżdzaliśmy pociągami / 30 min pieszo. Kłamią, oszukują, ignorują, mają gdzieś wszelkie przepisy i terminy prawne - schowali się za infolinią i dosłownie kpią sobie i śmieją się w twarz. Tak naprawdę nie ponieśli dotkliwych konsekwencji za swoje bezprawne chamstwo, chyba że uda mi się wygrać w sądzie ale niestety w naszym pseudoprawodastwie brak auta (utrata wygód) przez wiele miesięcy nie jest niby szkodą majątkową bo można sobie jeździć komunikacją zastępczą (syficznym PKP) mimo opłacania rat za auto. Gdzie my żyjemy...
skomentuj

Najnowsze wpisy