jml13060
/ 87.105.241.* / 2010-07-24 12:15
"Jakość serwisu likwidacyjnego" - co to za pojęcie ?
Czy ma ono jakiś związek z zadowoleniem klientów ... TYCH POSZKODOWANYCH klientów ? Domyślam się, że nie. Zapewne chodzi o liczbę i estetykę stoisk firmu EH wystawionych w centrach handlowych, biura terenowe, centralę i gabinety prezesów, itd. Ten "serwis" EH powstał m.in. za moje pieniądze = niezapłacone w pełni odszkodowanie.
Również zdecydowanie odradzam korzystanie z usług firmy STU Ergo Hestia S.A. Straciłem sporo kasy i czuję się oszukany.
"... I gwarantuję każdemu , że nie znajdzie firmy z której usług zadowolonych będzie
100% klientów. ..." - to się zgadza. W Polsce zapewne tak ten biznes działa - na sprzedawaniu klientom ZŁUDZEŃ bezpieczenstwa (finansowego, majątkowego, komunikacyjnego, zdrowotnego). Tak, kupujemy polisy na ZŁUDZENIA, że kiedy przytrafi się nam nieszczęście, to ubezpieczyciel nam pomoże i zwróci poniesione koszty leczenia, naprawy, remontu. A jak przychodzi co-do-czego, to jesteśmy zostawiani sami sobie (wadliwe procedury likwidacji szkody) i ewentualnie na koniec dostajemy marne grosze. A jak walczymy i odwołujemy się od niesprawiedliwych decyzji i zaniżonych wycen, to niektórym udaje się nieco podwyższyć kwoty odszkodowania.
Nie sądze, żeby ktokolwiek uzyskał 100% odszkodowanie od firmy STU Ergo Hestia S.A.. Samotnie poniosłem ogromny trud organizacyjny związany z wykonaniem naprawy szkody, wyłożyłem ogromną kasę (na szczęście miałem), na koniec dostałem zaledwie 30% poniesionych kosztów. Czuję się oszukany przez firmę STU Ergo Hestia S.A.